گزارش تصویری؛

رونمایی از کتاب «تحفه تِدمُر»

در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و با حضور فرهیختگان و فعالین حوزه کتاب و کتابخوانی، کتاب تحفه تدمر رونمایی شد.

به گزارش میبدما؛مراسم‌رونمایی از کتاب تحفه تدمر به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان میبد و با همکاری شهرداری و شورای شهر بفروئیه در مجموعه ارشاد میبد برگزار شد.

این مراسم که با حضور دکتر میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد، حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی امام جمعه موقت میبد، احسان عابدی مدیرکل ارشاد استان، احسان کریمی مدیرکل صدا و سیمای استان، استاد محمدعلی جعفری نویسنده مطرح کشوری همچنین دکتر مختار زرفتن رییس شورای شهر بفروییه، حجت الاسلام و المسلمین دکتر عباس رضایی ده آبادی رییس جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، جواد فیاضی رییس شورای شهر میبد و دیگر مسیولان و آحاد مردم نیز حضور داشتند.

در ادامه این مراسم دکتر میرمحمدی، احسان عابدی و استاد محمدعلی جعفری در بیاناتی جداگانه به اهمیت موضوع ثبت روایات جهاد و مقاومت پرداختند و از تدوین این کتاب تقدیر کردند.

همچنین اقای امیرحسین احمدی بفروئی راوی کتاب و احمد کریمی نویسنده کتاب توضیحاتی پیرامون این اثر دادند.

گفتنی است تحفه تدمر، خاطراتی از اعزام دوم امیرحسین احمدی به سوریه است که منجر به مجروحیت وی در سدالوعر شده است لذا از این جهت این اثرخواندنی و بااهمیت است که بخش‌هایی از عملیات بزرگ صحرا که منجر به نابودی داعش شد را روایت می‌کند.

لازم بذکر است این کتاب توسط نشر شهید کاظمی و که در حدود ۱۳۰ صفحه به چاپ رسیده و همچنین در نمایشگاه کتاب تهران در غرفه شهید کاظمی به فروش رسیده.

عکاس: علی دهقانی فیروزآبادی