گوشه‌هایی از عملیات بزرگ مقاومت علیه داعش در خاطرات جانباز میبدی مدافع حرم

کتاب تحفه تدمر بخشی از خاطرات جانباز میبدی مدافع حرم است که با محوریت اعزام دوم و جانبازی وی در سدالوعر سوریه نوشته شده است.

نویسنده کتاب تحفه تدمر گفت: ثبت و ضبط خاطرات روای این کتاب از اوایل بهمن ماه ۱۳۹۹ آغاز و طی پانزده جلسه حدوداً دو ساعته این خاطرات جمع آوری شده است.
احمد کریمی در گفتگو با خبرنگار میبدما با بیان این نکته که برای نوشتن کتاب، بالغ بر یک سال و نیم وقت گذاشته شده و حدود شش ماه نیز تا چاپ اثر طول کشیده، بیان داشت: کتاب تحفه تدمر بخشی از خاطرات جانباز میبدی مدافع حرم است که با محوریت اعزام دوم و جانبازی وی در سدالوعر سوریه نوشته شده است.
وی با بیان این موضوع که امیرحسین احمدی بفروئی راوی این خاطرات است، افزود: آقای احمدی از نخبگان دانشگاه امام حسین علیه السلام تهران بوده که بعد از گرفتن کارشناسی ارشد، در مجموعه سپاه استان یزد مشغول به فعالیت می‌شود.
کریمی گفت: راوی کتاب بعد از مدتی و گذراندن جریاناتی که برخی از آنها در کتاب آمده، مأموریت یک ساله سپاه قدس را دریافت می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: کتاب تحفه تدمر خاطرات اعزام دوم امیرحسین احمدی به سوریه است و در بخش‌هایی از کتاب به خاطرات گذشته وی نیز رجوع می‌شود.
این نویسنده میبدی گفت: خاطرات امیرحسین احمدی از این نظر قابل تأمل است که آزادی ابوکمال و نابودی داعش در این کره خاکی از اهداف اصلی آن بوده است.
احمد کریمی بیان داشت: به فضل خدا این کتاب در انتشارات شهید کاظمی که نشر مطرح کشوری است منتشر شده و ان‌شاءالله برای من آغازی بر فعالیت حرفه‌ای نویسندگی خواهد بود.