به واکسن نزده‌ها خدمات ارائه نشود

سرپرست فرمانداری میبد گفت: مسئولین ادارات به افرادی که به مراکز دولتی، اداره و نهادها بدون ماسک و زدن واکسن مراجعه می‌کنند خدمات ارائه نکنند.

به گزارش میبدما؛ سید جمال سجادی پور سرپرست فرمانداری میبد در جلسه اضطراری ستاد کرونای شهرستان که با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و معاون اجتماعی استانداری در پی شیوع امیکرون و افزایش نگران‌کننده مبتلایان و در جهت پی گیری مصوبات ستاد استانی کرونا برگزار شد گفت: طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان کلیه مدارس، آموزشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه استان تا شانزده بهمن فعالیت‌های آموزشی‌شان غیرحضوری خواهد بود.

سجادی پور بر تشدید نظارت‌ها از اصناف، با همکاری بهداشت، فرمانداری و نیروی انتظامی در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و انجام الزامات قانونی و واکسیناسیون کامل تأکید کرد و افزود: ارائه خدمات در رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و فست فود ها به‌صورت بیرون بر و فعالیت تالارها و پذیرایی مراسم‌های عروسی و سینماها و مراکز فرهنگی و تجمعات و مراسم‌های آئینی و مذهبی هم تا شانزده بهمن تعطیل اعلام می‌گردد.

وی تصریح کرد: مردم انجام واکسیناسیون دوز اول، دوم و سوم را جدی بگیرند و مسئولین ادارات هم تلاش کنند به افرادی که به مراکز دولتی، اداره و نهادها بدون ماسک و زدن واکسن مراجعه می‌کنند خدمات ارائه نکنند.