فرماندار میبد: هیچ کمبودی در توزیع روغن و مرغ در شهرستان میبد از روز شنبه نخواهد بود.

نشست خبری فرماندار میبد، با جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال این شهرستان پیرامون موضوع یارانه جدید دولت و افزایش قیمت اقلام مصرفی برگزار شد.

در این جلسه در ابتدا فرماندار میبد از تغییر نظر دولت و مجلس پیرامون نحوه توزیع یارانه ها و تقسیم آن بین مردم به جهت کم شدن قاچاق و توزیع عادلانه یارانه بین مردم سخن گفت و افزود: رییس جمهور و تیم اقتصادی ایشان صادقانه و به جهت جراحی وضعیت اقتصادی ایران تصمیم به چنین کاری گرفته اند.

وی افزود : جراحی سنگینی توسط دولت آیت الله رییسی قرار است اتفاق بیفتد دولتی که در سال اول است و قرار است در دوره بعدی رای مردم را بخواهد و دنبال اعتماد سازی است.

هیچ کمبودی در توزیع روغن و مرغ در شهرستان میبد نیست.

فرماندار دز این جلسه گفت: هیچ کمبودی در توزیع روغن و مرغ در شهرستان میبد نیست و از صبح شنبه در تمام فروشگاه‌های میبد توزیع خواهد شد و هیچ نگرانی وجود ندارد.۶ تن روغن به قیمت ۴۵هزار و  ۵۰۰ تومان باید توزیع شود که بین ۱۵ فروشگاه توزیع شده است.
این ۱۵ فروشگاه عبارتند از:

فروشگاه خورشید – فروشگاه رفاه – فرروشگاه فرهنگیان – فروشگاه افق کوروش – فروشگاه ایوان مال – فروشگاه سالار – فروشگاه سعادت – فروشگاه رزمندگان – فروشگاه میرجانی – فروشگاه شیرمردی- فروشگاه ارمغان — فروشگاه شهر خورشید – فروشگاه جعفری ندوشن
وی در ادامه افزود: ۱۱ تن روغن سهمیه شهرستان بوده که ۶ تن آن توزیع شده است و با پیگیری های آتی نیز ۵ تن باقی مانده به زودی در فروشگاه های سطح شهرستان توزیع خواهد شد.
.
بعد از دو ماه، کالابرگ جایگزین یارانه خواهد شد.
آقای سجادی پور در این باره گفت: یارانه دوماه که ۳۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر در دهک های ۴تا۹ و ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر در دهک های ۱ تا ۳ پرداخت و از دیشب نیز قابل برداشت شده است و از دوماه آینده نیز با توجه به مصرف خانوار کالابرگ به جای یارانه نقدی به مردم تعلق خواهد گرفت.
.
اگر در مورد یارانه خود اعتراضی دارید در سایت سازمان هدفنمدی ثبت کنید.
سیداحمد علائی رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی میبد در این جلسه نیز گفت: با توجه به توزیع کالابرگ بین ۹ دهک جامعه ، مردمی که قبلا از گرفتن یارانه انصراف داده و یا حذف شده بودند، می‌توانند دوباره با اعلام از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت نام کنند تا در صورت داشتن شرایط ثبت نام آنها برای گرفتن کالا برگ تایید شود.
اگر