آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان میبد برگزار شد + تصاویر

محمدرضا کارگر  به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان میبد معرفی شد.

به گزارش میبدما؛ آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان میبد با حضور نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان، رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها، نواحی و مناطق استان یزد و جمعی از مسئولین استان و شهرستان در سالن سینما طوبی برگزار شد.

فرماندار میبد طی سخنان کوتاهی در این مراسم گفت: آموزش و پرورش میبد با محوریت حضرت آیت الله اعرافی اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده است و این اقدامات از سال های گذشته تا کنون ادامه دار بوده است.

” حسین فلاح ” خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش میبد علاوه بر اقدامات فوق العاده عمرانی و مدرسه سازی در بحث تزکیه و تعلیم و تربیت هم بسیار موفق عمل نموده است.

دکتر سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم میبد و تفت در این مراسم گفت: صمیمانه تشکر می کنم از زحمات چندین ساله آقای موحدی فرد که در این مدت هم در بحث سخت افزاری و هم دربحث نرم افزاری تلاش های شایسته و قابل تقدیر داشته است.

نماینده شهرستان های تفت و میبد در ادامه بیان داشت: دو موضوع مهم را یادآور می‌شوم، یکی اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد و موضوع دوم توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که این دو بیانیه و منشور، اصل و اساس است و باید تلاش کنیم این دو منشور و سند را عملیاتی نماییم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد نیز در ادامه این آیین افزود: امروز فرصتی فراهم شد که از همه عزیزانی که آموزش و پرورش را همراهی و کمک نمودند که در رأس آن حضرت آیت الله اعرافی قرار دارند و در استان و کشور محور هستند تقدیر و تشکر نمایم.

محسن موحدی فرد در ادامه از همه خیرین بزرگواری که گاهاً ماحصل زندگی خود را در راه مدرسه سازی صرف نمودند قدردانی و تشکر نمودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: ما جایی در کشور سراغ نداریم که تمام پتانسیل های حوزه در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته باشد و این امر در شهرستان میبد اتفاق افتاده است.

ایشان در ادامه افزود: از زمانی که حکم مدیریت آموزش و پرورش شهرستان را گرفتم منشور ۱۲ ماده ای آیت الله اعرافی را سرلوحه برنامه های خود قرار دادم و توانستیم منویات ایشان را تماماً عملیاتی کنیم و امروز هم این قول را می دهیم منشور ۲۰ ماده ای که امروز توسط حجت الاسلام والمسلمین حسنی امام جمعه موقت قرائت شد تا حد امکان و توانمان عملیاتی کنیم.

گفتنی است در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های صادقانه محسن موحدی فرد که از سال ۹۳ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان میبد را برعهده داشته و در سیزدهم دی ماه ۹۹ با حکم ” محسن حاجی میرزایی ” وزیر آموزش و پرورش به سمت مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد منصوب شد؛ محمدرضا کارگر شورکی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان میبد معرفی شد.