اضافه شدن دوربین‌های سطح شهرمیبد صحت ندارد

رئیس پلیس راهور شهرستان میبد از اضافه نکردن دوربین‌های ثبت تخلفات و نداشتن تصادفات منجر به فوت در سه ماهه اول سال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میبدما؛ سرهنگ دهقانی رئیس پلیس راهور شهرستان میبد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد با اشاره به اضافه نشدن دوربین‌های ثبت تخلفات در سطح شهر میبد گفت: ۸ دوربین در نقاط حادثه خیز سطح شهر نمیبد نصب شده است.

وی با بیان کاهش تصادفات فوتی وجرحی افزود:در بازه زمانی سه ماهه ابتدایی سال ۹۷ با همت وقانونمندی ورعایت مقررات ازسوی شهروندان وهمکاری دستگاه‌های متولی و زحمت شبانه روزی پلیس راهور خوشبختانه شاهد تصادفات منجر به فوت نبوده و همچنین با اجرای گشت‌های نامحسوس با موتورسواران متخلف برخورد شده است.

سرهنگ دهقانی با اشاره به اینکه شهروندان نسبت به گذشته به رعایت قوانین ومقررات راهنمایی ورانندگی مقید وپایبند شده اند اظهار داشت: کلاس‌های آموزش فرهنگ ترافیک به صورت روزانه درمدارس ودر مقاطع مختلف توسط مامورین پلیس راهوردرحال برگزاری است که باعث کاسته شدن تخلفات بخصوص تخلفاتی مانند صحبت کردن رانندگان با تلفن همراه شده است.

وی با اشاره به تصمیمات شهرداری وشورای شهر مبنی بر رفوژبندی خیابان‌ها تصریح کرد: با رفوژ بندی خیابان حضرت آیت الله اعرافی و جدا شدن مسیر رفت وبرگشت وتبدیل شدن آن به بلوار تاکنون شاهد تصادفی نبوده ایم و همچنین خیابان خواجه رشید الدین نیز با توجه به تردد زیاد و وجود ایستگاه آب شرب در آن خیابان طرح رفوژ بندی آن تصویب و هم اکنون در حال اجرا است.