برگزاری اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان میبد

اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان میبد در سال جاری، به ریاست سرپرست معاونت فرمانداری میبد و با حضور معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در امور جوانان، برگزار شد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، محمدجواد احمدی در این جلسه اظهار داشت: جوانان جامعه ما، در عرصه‌های متعدد دارای توانمندی و استعداد هستند و باید از این سرمایه‌ها در حوزه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی استفاده شود.

احمدی خاطرنشان کرد: هفته جوان و یا روز جوان در حقیقت یک یادآوری است که باید در طول سال بتوانیم برنامه‌های متعدد را باهدف ایجاد نشاط در جوانان و رشد و شکوفایی استعدادهای آنان درزمینهٔ های مختلف پیاده‌سازی کنیم.

وی ضمن تأکید بر برگزاری جشن نشاط جوان در روز دوازده هم اردیبهشت‌ماه خواستار همکاری همه اعضای ستاد ساماندهی و دیگر سازمان‌ها و نهادها گردید.

سرپرست معاونت فرمانداری میبد به معرفی جوانان برتر در هر حوزه اشاره نمود و از اعضای ستاد خواست به معرفی نخبگان و جوانان برتر در هر حوزه اقدام نموده تا در هفته جوان از آن‌ها تجلیل گردد .

در ادامه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان بیان داشت: با برگزاری برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی می‌توان نشاط اجتماعی را در میان همه اقشار جامعه به‌ویژه جوانان ترویج کنیم.

احمد طالبی تأکید کرد: مسئولین نیز با جوانان دیدار داشته باشند تا از مشکلات آن‌ها باخبر و به آن‌ها رسیدگی کنند.

در پایان مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، دیدگاه‌های خود را در خصوص امور مربوط به جوانان و لزوم توجه بیش‌ازپیش به این قشر از جامعه و تسریع در به سرانجام رساندن برنامه‌های مربوط به آنان، مطرح کردند.