جلسه خدمات سفر شهرستان میبد برگزار شد

فرمانداری میبد در جلسه خدمات سفر این شهرستان گفت: ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری شهرستان میبد هنوز آن‌چنان‌که شایسته است به گردشگران داخلی و خارجی معرفی نشده است.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح بابیان اینکه ایام عید فرصت مناسبی برای معرفی این میراث گران‌بها و ارزشمند تاریخی و فرهنگی است گفت: در فرصت باقیمانده تا عید نوروز همه دستگاه‌های متولی به‌ویژه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، شهرداری، شورا و سایر دستگاه‌ها باید تمام توان خود را در زیباسازی مسیرهای گردشگری و تکمیل پروژه‌های باقیمانده میراث فرهنگی و احیاء و مرمت بافت‌های تاریخی به‌کارگیرند.

وی تصریح کرد: ستاد خدمات سفر باید با ارائه خدمات مناسب، عید ۹۷ را عیدی به‌یادماندنی برای مسافرین نوروزی و گردشگران تبدیل کند.

نورپردازی اماکن تاریخی، تهیه بروشور، پورتال گردشگری، ایجاد دفتر راهنمای مسافرین و گردشگران، ساماندهی ورودی‌ها، نصب تابلوهای گردشگری، خط‌کشی خیابان‌ها، تقویت بوم گردی‌ها، حمایت از دهیاران در جهت برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های محلی، برنامه استقرار غرفه‌های صنایع‌دستی و تقویت و تجهیز اورژانس جاده‌ای و آتش‌نشانی از مصوبات این جلسه بود.