بسیج در تمام عرصه ها نشان داد که بهترین است و نشان داد که با روحیه بسیجی و اتکا به توان داخلی میتوان کشور را ساخت/ گزارش تصویری

امام جمعه موقت میبد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ضمن تسلیت ایام شهادت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و اما رضا (ع) خود و نمازگزاران را به توصیه تقوای الهی سفارش کرد و اظهار داشت: باید کاری کنیم خداوند ما را از شیعیان و رهروان واقعی اولیای خدا قرار دهد.

به گزارش میبدما؛ حجت الاسلام محمد اعرافی ضمن تسلیت به زلزله‌زدگان اخیر در منطقه قهرمان پرور کرمانشاه و جان دادن و مجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیز در آن منطقه عنوان کرد: با وجود عمق گستردگی حادثه باید با مدیریت جهادی و سریع و آتش به اختیار بودن بحران را در این منطقه مدیریت کرد.

وی خاطرنشان کرد: موقع وقوع این حادثه بزرگ در کرمانشاه و با دستور اکید رهبر انقلاب به نیروهای نظامی اعم از ارتش و سپاه و بسیج و نیروهای مردمی و کنترل منطقه و مدیریت بحران در این منطقه معلوم شد که با اتکاء به خود و با روی پای خود ایستادن میتوان مشکلات را حل و مرتفع ساخت.

امام جمعه موقت میبد تاکید کرد: تمام مسئولان دولتی باید تلاش کنند و آب و برق و همچنین امنیت این منطقه را تامین کنند که البته ارتش و سپاه در این خدمت رسانی سربلند بیرون آمدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه‌های اخیر عربی و غربی در منطقه بویژه عراق و سوریه و لبنان توسط عربستان و وهابیت اظهار داشت: با ناکام ماندن توطئه‌های اخیر سعودی و دستهای پشت پرده فراخواندن حریری آنها بدنبال ایجاد تنش و تضعیف حزب‌الله لبنان هستند.

اعرافی با تأکید بر اینکه اکنون که بر تمام مسئولان و کشورهای اسلامی روشن شد که نباید به عربستان اعتماد کنند گفت: عربستان بدنبال استعمار است و می‌خواهد کشور‌های کوچک عربی را زیر سلطه خود قرار دهد و بحران ‌های گریبان گیر خود را به به دیگر کشورها منتقل کند.

خطیب جمعه میبد تاکید کرد: عربستان و اسرائیل و استکبار بداند اگر بخواهند علیه کشور ایران دست به ماشه اسلحه ببرند کشورشان و اسرائیل را برای آنها جهنم خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام اعرافی همچنین با اشاره به دهه وقف عنوان کرد: اگر به امور وقف خوب عمل شود دیگر محروم و فقیری در کشور نخواهیم داشت.

وی در پایان ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج و با برشمردن اینکه روحیه بسیج و بسیجی باید یک فرهنگ شود، عنوان کرد: بسیج در تمام عرصه ها نشان داد که بهترین است و نشان داد که با روحیه بسیجی و اتکا به توان داخلی میتوان کشور را ساخت.