انتقادهای سرپرست گروه تئاتر فجر میبد در فرمانداری

سرپرست گروه تئاتر فجر میبد ضمن انتقاد از برخی قراردادهای میلیونی با گروه‌های خارج از شهرستان، خواستار توجه ویژه به گروه‌های نمایش میبد شد. به گزارش میبدما به نقل از نارین، حسین آقایی‌میبدی در دیدار اعضای گروه تئاتر فجر میبد با فرماندار این شهرستان گزارشی از چگونگی شکل‌گیری این گروه در سال ۱۳۶۱ ارائه کرد […]

سرپرست گروه تئاتر فجر میبد ضمن انتقاد از برخی قراردادهای میلیونی با گروه‌های خارج از شهرستان، خواستار توجه ویژه به گروه‌های نمایش میبد شد.

به گزارش میبدما به نقل از نارین، حسین آقایی‌میبدی در دیدار اعضای گروه تئاتر فجر میبد با فرماندار این شهرستان گزارشی از چگونگی شکل‌گیری این گروه در سال ۱۳۶۱ ارائه کرد و گفت: طی ۳۵ سال گذشته به همت هنرمندان ۲۸ اثر نمایشی تهیه و به صحنه برده شده است.

وی با بیان اینکه که سه نمایش سفینه نجات، خواب‌های طلایی و خرمگس شهردار موفق به کسب رتبه برتر استانی و همچنین راهیابی به جشنواره منطقه ای شده‌اند، گفت: حمایت مسئولین شهرستان بویژه شورای فرهنگ عمومی و شورای اسلامی شهر می‌تواند باعث رشد بیش از پیش هنرمندان شهرستان در حوزه‌های مختلف شود.

آقایی همچنین به نقش جایگاه تئاتر در شهرستان میبد اشاره کرد و ضمن انتقاد از قراردادهای میلیونی با گروه‌های خارج از شهرستان، خواستار توجه ویژه به گروه‌های نمایش میبد شد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه تئاتر با حضور کارگردان برجسته کشوری در میبد، از عدم حمایت متولیان هنر شهرستان انتقاد نمود و گفت: علی رغم قول‌های داده شده هزینه زیادی بر دوش برگزارکنندگان این برنامه گذاشته شد که امیدواریم مساعدت لازم به عمل آید .

سرپرست گروه تئاتر فجر میبد در پایان از آماده سازی دو اثر نمایشی در آینده نزدیک خبر داد.