همه در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند

امام‌جمعه موقت میبد در حاشیه جلسه ستاد دهه فجر شهرستان گفت: همه مردم از همه جناح‌ها و گروه‌ها باید به صورتید واحد در این آزمون و پیچ تاریخی مهم که انتخابات مجلس شورای اسلامی است شرکت کنند و مشت محکمی بر ‌دهان استکبار و صهیونیست بزنند.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، امام‌جمعه موقت میبد در حاشیه جلسه ستاد دهه فجر شهرستان جمهوریت و اسلامیت را وجه متمایز ایران اسلامی در بین کشورها خواند و گفت: ما انتخابات را برگزار می‌کنیم برای اینکه آن رکن مهم جمهوریت و اسلامیت نظام را رعایت کرده باشیم.

حجت‌الاسلام محمد اعرافی بابیان اینکه بعضی کشورها به‌ظاهر این جمهوریت رادارند اما در باطن خبری از جمهوریت و دموکراسی در آن‌ها دیده نمی‌شود افزود: امروز در ایران اسلامی به برکت عنایات الهی و انفاس قدسی امام راحل و رهبر معظم انقلاب و شهدا حکومتی بعد از صدها سال برپاشده است که یکی از ارکان مهم آن جمهوریت نظام است که خود مردم در آن می‌توانند در سرنوشت خودشان نقش داشته باشند.

وی تصریح کرد: همه مردم از همه جناح‌ها و گروه‌ها باید به صورتید واحد در این آزمون و پیچ تاریخی مهم که انتخابات مجلس شورای اسلامی است شرکت کنند و مشت محکمی بر دهان استکبار و صهیونیست بزنند.

حجت‌الاسلام اعرافی با تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هم گفت: انقلاب ما در دل ظلمت و تاریکی و ستم و جور پهلوی، شکاف نوری بود که موجب برکات فراوان برای کشور شد.

وی بابیان اینکه وعده الهی محقق شد و نابودی فرعونیان و برقراری حکومت اسلامی به دست پیامبر خدا و در ادامه امام زمان شد افزود: انقلاب ما هم با دست معمار کبیر انقلاب اسلامی به وقوع پیوست که امیدواریم این انقلاب به انقلاب امام زمان متصل شود و سخنان رهبر انقلاب و امام در همه حالات رهرو ما باشد.