عوامل نمایش «جشن خون» تجلیل شدند

عوامل نمایش «جشن خون» با موضوع اجتماعی تصادفات و اهدای عضو که در جشنواره تئاتر استان جزو برترین‌ها معرفی شد با حضور فرماندار میبد تجلیل شدند.

به گزارش میبدما؛ « حسین فلاح» در حاشیه مراسم تقدیر از عوامل تئاتر جشن خون که شب گذشته در محل آسیاب آبی یخدان میبد برگزار شد، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: تئاتر در فرهنگ ما ایرانیان در رتبه و جایگاه برتری قرار دارد و آیت الله اعرافی امام جمعه محترم شهرستان نیز همواره بر تئاتر و نمایش با برنامه‌های شاد و دارای فرهنگ غنی در شهرستان تاکید دارند.

وی با بیان این که بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان در آبان ماه گذشته در میبد برگزار شد اظهار داشت: نمایش «جشن خون »با محتوای تصادفات و اهدای عضو، کاری نو و جدید از هنرمندان شهرستان میبد بود که به روی صحنه رفت و جزو ۱۰ کار برتر استان یزد معرفی شد.

فرماندار تصریح کرد: تجلیل از عوامل این برنامه تنها بهانه‌ای برای حمایت از هنرمندان و تا حد امکان حمایت و رونق بخشیدن به تئاتر و هنر شهرستان است.

«روح الله کریم زاده» کارگردان این تئاتر نیز در گفت‌وگو با ایسنا گفت: «جشن خون» یک نمایش در قالبی متفاوت و روایت‌گر یکی از خاص ترین مسائل اجتماعی است.

وی با بیان این که جشن خون به موضوع تصادفات و اهدای عضو پرداخته است، اظهار کرد: این نمایش در ماه گذشته در قالب ۲۲ اجرا میزبان هزار تماشاگر بود.

کریم‌زاده اذعان کرد: این تئاتر ۴۵ دقیقه‌ای تاثیر بسزایی روی مخاطبان خود گذاشت و توانست یکی از موضوعات برتر جشنواره بیست و هشتم تئاتر استان باشد.

به گفته این هنرمند میبدی، وحید احمدی و مریم راهپیما به همراهی ابوالفضل رضایی در این نمایش که نویسندگی آن را وحید احمدی و تهیه‌کنندگی آن بر عهده حسین آقایی بود، ایفای نقش کردند.