امام جمعه میبد؛

نبض جامعه با پایبندی به شئونات اسلامی می زند

آیت الله اعرافی امام جمعه میبد درجلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی ازمنکر بر حفظ ارزشهای عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد .

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد؛ امام جمعه میبد با بیان اینکه نبض جامعه اسلامی با پایبندی به شئونات اسلامی و عفاف و حجاب می زند گفت : در دنیای امروز که دچار فروپاشی اخلاقی شده است ،ایران اسلامی با الهام از احکام دینی اسلام ناب محمدی ،مسیری را می پیماید که خانواده در آن محور محبت و سعادت و پیراستگی های اخلاقی و معرفتی است .
آیت الله اعرافی تصریح کرد : دشمنان هر از گاهی با استفاده از ابزارهای رسانه ایی و غفلت و ناآگاهی عده ایی ، جامعه را دچار ضد ارزشهایی که در اروپا وغرب مشتری دارد می کنند اما فرهنگ غنی ملت بزرگ ایران اسلامی هرگز تحت تاثیر این امواج بنیان برافکن خانواده و بی هویتی نمی شود .
امام جمعه میبد گفت : همه دستگاه های فرهنگی باید با طرح و برنامه و تولید محتوا، نسل نوجوان و جوان جامعه را از تهدیدات فرهنگی دشمنان آگاه کنند و با ایجاد فرصت های اوقات فراغت ، زمینه را برای استفاده هر چه بهتر از وقت گرانقدری که دارند فراهم کنند .
آماده سازی فضای نماز جماعات در مدارس و سطح شهر ، حمایت از گروه های سرود ، تامین زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری برای انجام فعالیت های فرهنگی و فعالیت ستاد احیاء امربه معروف و نهی ازمنکر در ابعاد مختلف درسطح شهر از مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد .
دراین جلسه از ده نفر از خانم ها و آقایان به نمایندگی از یکصد نفر که در ایام عید با ستاد امربه معروف و نهی از منکر در فعالیت های اجتماعی، فرهنگی مشارکت داشتند تقدیر شد .

عکاس: علی دهقانی فیروزآبادی