تأکید آیت‌الله اعرافی بر تسریع در اتمام پروژه فاضلاب شهری میبد + عکس

حضرت آیت‌الله اعرافی در دیداربا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، میرمحمدی، فرماندار و مسئول شرکت پترو فرایند کرخه بر تسریع در اتمام پروژه فاضلاب شهری میبد تأکید کرد.

به گزارش میبدما و به نقل از میبد آدینه، امام‌جمعه میبد بابیان اینکه نباید چند گره جزئی، پروژه عظیم فاضلاب شهری میبد را متوقف کند گفت: از مسئولین استان و سرمایه‌گذار این پروژه انتظار داریم، فاضلاب شهری میبد را هرچه سریع‌تر به اتمام برسانند.

در این جلسه در خصوص نحوه ادامه پیشبرد پروژه احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهری میبد با محوریت فرمانداری و همکاری شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت پترو فرایند کرخه بحث و تصمیم‌گیری شد.

سجادی پور فرماندار میبد گفت: فاضلاب شهری میبد در سال ۱۳۹۵ با سرمایه‌گذاری شرکت پترو فرایند کرخه آغاز شد و قرار بود این پروژه ظرف مدت ۵ سال به بهره‌برداری برسد.

فرماندار میبد افزود: در حال حاضر از حدود ۵۲۰ کیلومتر شبکه فاضلاب شهری که شامل شهر میبد و بفروئیه و روستاهای رکن‌آباد و مهرآباد است ۲۷۰ کیلومتر انجام شده است.

وی گفت: همچنین تصفیه‌خانه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دو فاز تصفیه‌خانه در موقعیت تست ورود به مدار بهره‌برداری قرارگرفته است.