چرا تنها مصوبه‌ی بر زمین مانده سفر رهبری در استان یزد به بهره‌برداری نمی رسد؟!

خوابگاه دانشجویی دانشکده علوم قرآنی بعد از یازده سال همچنان به بهره برداری نرسیده است!

به گزارش میبدما؛ خوابگاه دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد که از سال ۱۳۸۹ شروع به ساخت شده، بعد از یازده سال و پس از قول های مساعد مسئولین اوقاف استان جهت اتمام، هنوز به بهره برداری نرسیده و همچنان بلااستفاده می باشد.

روی زمین ماندن این پروژه در حالی است که حجت الاسلام زارع زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در آخرین مصاحبه خود با خبرنگار میبدما در تاریخ شانزدهم تیرماه ۹۸ قول مساعد جهت راه اندازی و اسکان دانشجو در مهرماه همان سال را داده بود! (لینک)

بعد از عملی نشدن این قول در آبان ماه همان سال با مهندس ابوالحسینی معاون بهره وری اقتصادی وقت سازمان اوقاف و امور خیریه استان یزد نیز گفتگویی انجام دادیم که حاصل آن قدل مساعد برای به بهره برداری رسیدن پروژه خوابگاه دانشجویی علوم قرآنی میبد در مهر ماه سال ۹۹ بود؛ (لینک) که متاسفانه باز هم این مهم به انجام نرسید و این خوابگاه همچنان خالی و تمام نشده است!

حال و با این شرایط باید این سوال بسیار مهم را پرسید که چرا از بین مصوبات سفر رهبری انقلاب به استان یزد که بودجه ای نیز برای آن تخصیص داده شده بود، تنها این پروژه به این روز افتاده و به نتیجه نرسیده است؟!