علت به سرانجام نرسیدن پروژه خوابگاه دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد در گفتگو با معاون بهره وری اقتصادی سازمان اوقاف و امور خیریه

محمدجواد ابوالحسینی گفت: خوابگاه دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد به علت تخصیص نیافتن میزان اعتبارات تعیین شده، برای مهرماه سال جاری آماده بهره برداری نشد.

معاون بهره وری اقتصادی سازمان اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفتگو با خبرنگار میبدما در مورد عدم راه اندازی خوابگاه دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد اظهار داشت: ساختمان این خوابگاه ۹۰ درصد تکمیل شده و ۱۰ درصد باقیمانده نیز در محور تاسیسات کامل نیست که باید بودجه آن تامین شود.

وی اظهار داشت: طبق قولی که داده شده(+)، قرار بود این خوابگاه اول مهر به بهره برداری برسد اما بودجه تعیین شده جهت تکمیل آن، تخصیص نیافت و به علت مهم بودن موضوع تاسیسات در اوایل فصل سرد، امکان بهره برداری نیز فراهم نشد.
ابوالحسینی بیان داشت: به لطف خدا تاکنون از لحاظ تامین بودجه، کمک های خوبی به این خوابگاه صورت گرفته است و در صورت تکمیل آن یکی از بهترین ظرفیت های دانشگاهی شهرستان مهیا خواهد شد که سوای از گنجایش آن امکاناتی مانند سوئیت متاهلی دانشجویی برای مقاطع ارشد و دکترا نیز دارا می باشد.
وی گفت: اگر بودجه تعیین شده به دست ما برسد این خوابگاه نهایتاً تا سال آینده و حتی تا ترم بعد نیز ممکن است آماده بهره برداری شود.
گفتنی است پروژه خوابگاه دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد طبق گفته های حجت الاسلام حسین زارع‌زاده مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه از سال ۸۹ شروع شده، که به علت مواجهه با دو شوک قیمتی بازار در سال های ۹۰ و ۹۶ و مشکلات فنی ایجاد شده، ساخت آن ۹ سال به طول انجامیده است. با این تفاسیر باید دید انتظار ۹ ساله برای راه اندازی این خوابگاه کی به نتیجه خواهد رسید!؟