کسب رتبه برتر دادگستری میبد در استان

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: در اجرای سیاست های کلان قوه قضائیه بهبود و ارتقاء عملکرد، دادگستری شهرستان میبد در نه ماهه امسال جزء حوزه های برتر به لحاظ پارمترهای عملکردی است.

به گزارش میبدما؛ غلامعلی دهشیری در جمع کارکنان اداری و قضایی شهرستان میبد بیان داشت: با توجه به اینکه ورودی پرونده ها در این شهرستان بیش از میانگین استان می باشد و در عین حال یکی از موفق‌ترین دادگستری‌های فعال استان بوده، این امر نشانگر تلاش مضاعف قضات و کارکنان این حوزه قضایی است.

این مقام قضایی بر رضایتمندی مردم از دستگاه قضایی تاکید کرد و اظهار داشت: با تلاش و یکپارچگی کارکنان قضایی و اداری اعم از صف و ستاد و همچنین بینش خوبی که دارند این حوزه از لحاظ پاسخگویی به ارباب رجوع در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد.

وی افزود: به منظور استمرار در محقق کردن اهداف متعالی در دستگاه قضا تلاش کارکنان در این راستا مورد تاکید است.

دهشیری ضمن استماع دغدغه های موضوع معیشت کارکنان ابراز کرد: یکی از دغدغه‌های رئیس دستگاه قضا بررسی همین موضوع است که با اشراف کاملی که به وضعیت موجود وجود دارد این موضوع در حال پیگیری است.

گفتنی است رئیس کل دادگستری استان به همراه معاون قضایی و همچنین رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان ضمن بازدید از این حوزه قضایی و دیدار با کارکنان آن، سالن جلسات این دادگستری را نیز افتتاح کرد.