بسیاری از اراضی دولتی از زمین‌خواران پس گرفته شده/ در ۷ سالی که دادستان بودم ۵ فرمانده نیروی انتظامی تغییر کرد!

وی به پرونده‌های زمین‌خواری در میبد اشاره کرد و گفت: در مورد زمین‌خواری پرونده‌های متعددی در دادسرا تشکیل شده و به لطف خدا تعداد قابل توجهی از زمین‌ها و اراضی دولتی برگشت داده شده است.

دادستان سابق میبد در مراسم تودیع خود که صبح روز پنجشنبه برگزار شد با بیان اینکه ۱۴ سال است که در خدمت مردم میبد در دادگستری است، گفت: بنده حدود ۷ سال دادستان شهرستان میبد بودم و ۵ سال قبل از آن هم بازپرس بودم و در این مدت سعی کردم آنچه را که فکر می‌کردم رضای خدا در آن است و در چارچوب قانون است اجرا کنم.

IMG_35561-500x365

وی افزود: تلاش من همواره این بوده که پاسخگوی مردم باشم و در اتاقم همیشه باز باشد و دسترسی به دادستان شهر برای مردم، آسان باشد.

حجت الاسلام علی قانعی پیشگیری را اولین اولویت دادگستری در جرائم دانست و گفت: بحمدالله موفق شده‌ایم آمار جرم اول میبد یعنی سرقت را که عمده آن مربوط به موتورسیکلت بود، کاهش دهیم.

وی به پرونده‌های زمین‌خواری در میبد اشاره کرد و گفت: در مورد زمین‌خواری پرونده‌های متعددی در دادسرا تشکیل شده و به لطف خدا تعداد قابل توجهی از زمین‌ها و اراضی دولتی برگشت داده شده است.

وی درباره آمار زندانیان میبد نیز گفت: متاسفانه آمار زندانیان ما از سال قبل بیشتر است و در حال حاضر ۱۵۰ نفر زندانی محکوم یا تحت قرار داریم که عمده‌اش در زمینه مواد مخدر و غیربومی هستند.

دادستان سابق میبد ضمن تشکر از تمام مسئولین میبد از جمله فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان، خاطرنشان ساخت: در مدت ۷ سالی که بنده دادستان بودم ۵ فرمانده نیروی انتظامی تغییر کرد!