پنجشنبه بازار میبد با رعایت دستورالعمل های ابلاغی مجدداً راه اندازی می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد گفت: از ۲۷ شهریور، پنجشنبه‌بازار میبد بعد از چند ماه تعطیلی، مجدداً با رعایت دستورالعمل های ابلاغ شده بازگشایی می شود.

سید بهروز موسوی در گفتگو با خبرنگار میبدما اظهار داشت: با توجه به خروج میبد از وضعیت قرمز و همچنین دنباله‌دار بودن موضوع کرونا، جهت ضربه نخوردن به شرایط اقتصادی فروشندگان، مجوز پنجشنبه بازار میبد داده شد.

وی با اشاره به وضعیت حساس و شکننده کنونی، تصریح کرد: به مسئولین برگزاری پنجشنبه بازار میبد نیز تاکید کرده ایم که فقط فروشندگان بومی استان یزد فعلا امکان فروش دارند و دستورالعمل های بهداشتی را نیز باید در حد امکان رعایت کنند.

موسوی با اشاره به این موضوع که نظارت بر این بازار هفتگی به وسیله کارشناسان بهداشتی نیز صورت خواهد گرفت، بیان داشت: در صورت تخطی از محدودیت های تعیین شده، طبیعتا جهت رعایت سلامت اجتماع مجبور به تعطیلی مجدد پنجشنبه بازار خواهیم بود که این موضوع برای دست‌اندرکاران به خوبی تبیین شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد گفت: یکی از برنامه های بلندمدت و مهم، تغییر مکان پنجشنبه بازار به مکانی بهتر از جهت دسترسی مردم و پارکینگ است که در آینده ای نزدیک ان‌شاءالله در مورد آن تصمیم گیری خواهد شد.