مردم از کمبود متخصصین در بیمارستان ناراضی هستند/ مسئولین استانی به میبد یاری برسانند

رئیس بیمارستان میبد گفت: به رغم وجود امکانات پیشرفته در بیمارستان میبد از وجود کادر متخصص و پزشکان فوق تخصص محروم هستیم.

به گزارش میبدما؛ دکتر فرحزادی در نشست خبری با اصحاب رسانه میبد؛ اظهار داشت: این نگاه غیر کارشناسی که همه شهرها از اعتبارات دولتی استفاده می کنند و همه امکانات ما در میبد خیّری است، نگاه اشتباهی است و ما همان طور که از ظرفیت خوب خیرین نیکوکار میبدی استفاده می کنیم، از اعتبارات دولتی نیز بهره‌ی خوبی می بریم.

وی با افتخارآمیز خواندن تلاش کادر درمان در موج های اول و دوم کرونا در میبد ادامه داد: در موج سوم نیز به مشکل ابتلای نزدیک به چهل نفر از کادر درمان برخوردیم، که مشکلاتی را برای ما پیش آورد.

دکتر فرحزادی با اشاره به کمبود تخصص هایی مانند آنکولوژی، غدد و عفونی و چشم در بیمارستان میبد بیان داشت: از لحاظ امکانات و تجهیزات در سطح بسیار خوبی قرار داریم، اما متاسفانه کمبود متخصصین و فوق تخصص ها در بیمارستان از عوامل نارضایتی مردم می باشد.

وی تصریح کرد: از  مسئولان استانی درخواست دارم که در این زمینه میبد را یاری کنند تا بیمارستان امام جعفر صادق (علیه السلام) میبد هم در کنار بیمارستان هایی چون شهید صدوقی به برگ زرینی در جامعه پزشکی استان تبدیل شود.

در بخشی از این نشست نیز مهندس اکبری مسئول پرستاری بیمارستان میبد با تشریح نرم‌افزار مدیریت پرستاری میبد اذعان کرد: این نرم افزار در سطح کشور برای اولین بار در میبد پایلوت می شود و از افتخارات ما این است که تمامی مراحل برنامه نویسی آن نیز توسط مهندسین میبدی انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: این نرم افزار قابلیت های گسترده ای دارد که می تواند در سطح کشور نیز مورد استفاده قرار گیرد.