به صدا در آمدن زنگ‌انقلاب در مهدکودک مهدیس‌میبد

با حضور مسئولین شهرستان زنگ انقلاب در مهد کودک مهدیس طنین انداز شد

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی بهزیستی؛ در سالروز ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب همزمان با آغاز دهه فجر با حضور مسئولین شهرستان وفلاح رئیس اداره بهزیستی وجمعی از مدیران کانون همیاری مهدهای کودک زنگ انقلاب به صورت نمادین در مهد کودک مهدیس نواخته شد .
سید محسن فلاح رئیس بهزیستی میبد در این مراسم با بزرگداشت دهه فجر و تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هدف از این مراسم را تبیین و ایجاد زمینه ارتباط و آشنایی بیشتر نسل های جدید بویژه کودکان با آرمان‌های انقلاب عنوان کرد.

وی با اشاره به برنامه های بزرگداشت دهه فجر در بهزیستی میبد گفت: نواختن زنگ انقلاب به صورت نمادین همزمان با ورود رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به ایران از جمله برنامه هایی است که در کلیه مهدهای کودک شهرستان در روز اول دهه فجر اجرا می شود .
فلاح اظهار داشت: باید نسل آینده کشور با سرگذشت انقلاب اسلامی که بخش مهمی از تاریخ ایران است آشنا شوند تا از این طریق این انقلاب پایدار بماند. ما باید میراث داران خوبی باشیم و این میراث با ارزش را باید به درستی در اختیار آیندگان قرار دهیم.
رئیس بهزیستی میبد بیان داشت: آرمان های امام راحل و ایثارگری های شهدا، عزت، افتخار و سربلندی را در ایران اسلامی فراهم کرد تا نونهالان بتوانند در فضای انقلاب و آزادی، آینده ای درخشان و توأم با نشاط داشته باشند.
گفتنی است پس از نواخته شدن زنگ انقلاب در مهد کودک برنامه های متنوعی همچون سرود های انقلابی توسط نونهالان اجرا شد.اهدای جوایز به کودکان از جمله برنامه های دیگر این مراسم بود.
در حال حاضر ۲۹مهد کودک شهری وروستایی با پذیرش بیش از ۱۰۰۰کودک در شهرستان تحت نظارت اداره بهزیستی میبد در حال فعالیت می باشند.