مناسب‌سازی یکی از اولویت‌های امسال است

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد در جلسه ستاد مناسب‌سازی شهرستان، مناسب‌سازی معابر را یکی از اولویت‌های شصت‌گانه شهرستان در سال جاری خواند.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی بهزیستی میبد؛ فرزین خادمی در جلسه ستاد مناسب‌سازی شهرستان با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد و اعضاء، گفت: مسئولین باید در تحقق این موضوع در سطح شهرستان تلاش و گزارش آن را در شورای فرهنگ عمومی به آیت‌الله اعرافی ارائه کنند.
در ادامه این جلسه سید محسن فلاح رییس بهزیستی شهرستان و دبیر جلسه،موارد و مشکلاتی که در انجام امور مربوط به مناسب سازی ، عدم مناسب سازی تعدادی از مراکز در سطح شهر ، بازدید های صورت گرفته و نواقصهایی که باید جهت اصلاح صورت پذیرد را نام برد و بر آن تاکید کرد.
فلاح افزود: باید همت کنیم که مناسب سازی به نحو احسن انجام گردد تا زمینه را برای حضور افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان در جامعه فراهم نماییم تا این عزیزان بتوانند از حقوق برابری با دیگر شهروندان برخوردار باشند.
رییس بهزیستی میبد تاکید داشت: وظیفه تمام دستگاه های اجرایی است که در پرداختن به امور معلولین از تمام ظرفیت های خود کمک گیرند .
همچنین در این جلسه اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل و مشکلات در زمینه های مختلف ارائه دادند .
مناسب سازی مساجد وتکایا، گلزارشهدا. رفع سد معابر از طرف اصناف. داروخانه. درمانگاهها ورفع سدمعابر از طرف اصناف وفرهنگ سازی استفاده معلولین از پیاده رو ها از مصوبات این جلسه بود