عملیات عمرانی مجموعه گردشگری بام میبد آغاز شد

دکتر طالبی : زنده نگه داشتن وجوه هویتی هرشهر ، پیوند دهنده انسانها به یکدیگر خواهد بود و درجهت ایجاد اسباب نشاط اجتماعی شهروندان و ارتقاء روحیه ی اجتماعی با احداث این مجموعه فرهنگی رقم خواهد خورد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد، با حضور دکتر طالبی استاندار یزد، فلاح فرماندار میبد، اعضای شورای اسلامی شهر میبد و مسئولین ادارات، در سالن آمفی تئاتر شورای اسلامی شهر میبد طی آیینی، رونمایی از طرح عملیات ساخت مجموعه فرهنگی گردشگری بام میبد برگزار گردید.

در این مراسم دکتر طالبی استاندار یزد در این مراسم طی سخنانی با تاکید بر اینکه شهرداری می بایست در راه و جایگاه اصلی اجتماعی خود قرار گیرد، توجه به هویت شهر و صیانت از آن از اصلی ترین وظایف شهرداری ها قلمداد نمود.

وی در ادامه افزود ، زنده نگه داشتن وجوه هویتی هرشهر پیوند دهنده انسانها به یکدیگر خواهد بود و درجهت ایجاد اسباب نشاط اجتماعی شهروندان و ارتقاء روحیه ی اجتماعی با احداث این مجموعه فرهنگی رقم خواهد خورد.

حسینعلی فلاح رئیس شورای اسلامی شهر میبد: ضمن خیر مقدم بابیان اینکه شهر میبد با وسعت زیاد وتعدد محلات بهم پیوند خورده با این درآمد سرانه پایین، خدمت رسانی را بسیار سخت نموده است وی افزود: برخی از ادارات دولتی به شهرداری بدهکار می باشند و می بایست در جهت عمران شهری کمک نمایند.

علیرضا نقوی در خصوص عملیات بازسازی و بازآفرینی مجموعه فرهنگی گردشگری بام میبد گفت: بازآفرینی مجموعه فرهنگی گردشگری بام میبد در چهار فاز می باشد که فاز اول آن شامل عملیات زیرسازی، آسفالت، نصب آلاچیق، کف فرش مسیر تردد، روشنایی، رنگ آمیزی تیربرق و… پارک غدیر است که تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار میبد در ادامه افزود: با توجه به ضرورت وجود بوستان و فضای سبز شهری جهت استفاده شهروندان، این شهرداری یکی از طرح های عمرانی سال ۱۳۹۹ آماده سازی پردیس فرهنگ و هنر در بام میبد شامل باغ زیلو، باغ سفال و گذر تاریخ و تمدن در دستور کار خود قرار داده است.

در پایان این جلسه از طرح آغاز پروژه ی “میبد شهر جهانی نگاره‌ها” و بعنوان شعار سال ۱۳۹۹ و همچنین از پالت رنگ شهر میبد رونمایی گردید.