برای ابقا و یا تعیین شهردار جدید میبد تصمیمی نگرفتیم

رئیس شورای شهر میبد با بیان اینکه یکی از وظایف شوراهای شهر تعیین شهردار است گفت: هنوز در شهرستان میبد برای ابقا و یا تعیین شهردار جدید تصمیمی گرفته نشده و در هفته های آتی مشخص خواهد شد.

به گزارش میبدما به نقل از فارس، محمدجواد فیاضی یکشنبه شب در نشست خبری شهردار و اعضای شورای شهر شهرستان میبد با رسانه ها با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران انعکاس دهنده خدمات و فعالیت مسئولان برای عموم جامعه هستند و رسالت بزرگی بر دوش می کشند.

محمدجواد فیاضی با قدردانی از حضور خبرنگاران در جامعه افزود: خبرنگاران با شفافیت و صداقت خود به حقیقت دست می یابند و آن را برای جامعه روشن می کنند و تجربیات ارزشمندی دارند که می توانند در اختیار مسئولان بگذارند و راهگشای جامعه باشند.

وی در خصوص ابقای شهردار شهر میبد و یا جایگزینی شهردار عنوان کرد: بر اساس اولویت ها با افراد مختلف و حتی شهردار فعلی صحبت هایی شده و گزینه های متعددی برای تصدی این پست داریم اما در حال حاضر تصمیم جدی گرفته نشده است.

رئیس شورای شهر میبد با بیان اینکه اولویت برنامه های ما در شهرستان میبد انجام کار تحقیقاتی برای افق ۵ ساله و ۲۰ ساله است که از محورهای کاری ما در زمان تبلیغات نیز بود افزود: البته در شورای ششم شهر با شروع کار مصوبه ای داشتیم که اولین مصوبه ما نیز ایجاد مرکز پژوهش شورای شهر میبد بود که با راه اندازی آن برای یک برنامه خوب پنج ساله اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای مدیریت شهر برنامه بلندمدت داریم و به محض آغاز فعالیت برای این برنامه، جزئیات آن نیز اعلام خواهد شد اظهار کرد: به این نتیجه رسیدیم برای تحقق برنامه ها باید اتاق فکری داشته باشیم که با شهردار نیز مذاکراتی شده تا این اتاق فکر فعال شود و بتوانیم زیرساخت های افق ۴ ساله شهر را تدوین کنیم و در نشست بعدی اعلام خواهد شد.

فیاضی با تاکید بر اینکه با اعتلاف به میدان آمدیم و برنامه ای که شورا برای مدیریت شهر دارد به بررسی و به اصطلاح عامیانه به چکش کاری نیاز دارد تا با رفع اشکالات احتمالی و ابهامات برای اجرا آماده شود افزود: اینکه قاطعانه قولی بدهیم که چه اقداملاتی صورت می گیرد اما به دلیل برخی مسائل نتوانیم به قول و عده خود عمل کنیم برای ماجالب نیست لذا در حال حاضر نمی توانیم قاطعانه از انجام و اقدامی حرف بزنیم.

وی ادامه داد: از برنامه های ما تعامل بسیار قوی با تشکل ها و ثمن های مردمی است و در کمیسیون هایی که داریم از ارگان های مرتبط دعوت می کنیم تا همه ارگان ها بسیج وار کار را دنبال کنند.

 

برای مشاهده کلیپ های مرتبط با نشست خبری شهردار و رئیس شورای شهر میبد به کانال ایتای میبدما یا پیج اینستاگرام مراجعه فرمائید

https://eitaa.com/meybode_ma

https://www.instagram.com/meybode_ma/