فروش گوشت بالای ۹۰ هزار تومان تخلف است

معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان یزد، از عرضه گوشت گوسفند به قیمت حداکثر ۹۰ هزار تومان در سطح استان خبر داد و گفت: فروش گوشت به قیمتی بالاتر از ۹۰ هزار تومان تخلف محسوب می‌شود.

به گزارش میبدما؛ علی افشارپور در گفتگو با یزدرسا، از عرضه گوشت گوسفند به قیمت حداکثر ۹۰ هزار تومان در سطح استان خبر داد و گفت: فروش گوشت به قیمتی بالاتر از ۹۰ هزار تومان تخلف محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: براساس نظر کمیته تنظیم بازار، با توجه به فراوانی عرضه گوشت و کاهش قیمت دام در کشور و استان از امروز چهارم آبان ماه تا اطلاع ثانوی قیمت گوشت با همین قیمت در بازار یزد به فروش می‌رسد.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد افزود: البته قیمت گوشت در فروشگاه‌های سطح استان به صورت رقابتی بوده و با قیمتی کمتر از ۹۰ هزار تومان نیز به فروش می‌رسد اما چنانچه مردم با عرضه گوشت با قیمتی بالاتر از ۹۰ هزار تومان در واحدهای صنفی قصابی مواجه شدند می‌توانند با تماس با سامانه ۱۲۴ این تخلف را گزارش کنند تا به آن رسیدگی شود.

افشاپور در خصوص قیمت مرغ نیز گفت: حداکثر قیمتی که برای مرغ تعیین شده است ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است که هم اکنون مرغ با قیمتی پایین تر نیز در فروشگاه‌های استان عرضه می‌شود و هیچ مشکلی در خصوص عرضه آن وجود ندارد.