آیت الله اعرافی؛

اصناف در تب و تاب مسائل اقتصادی با مردم درتعامل باشند

به مناسبت روزملی اصناف ، گروهی از نمایندگان اصناف میبد باحضرت آیت الله اعرافی گروهی دیدار کردند. آیت الله اعرافی در این دیدار که میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی و سجادی پور فرماندار میبد هم حضور داشتند این مناسبت را تبریک گفت.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد؛ امام جمعه میبد با بیان اینکه اصناف باید در این شرایط سخت اقتصادی گره های کور مردم را باز کنند گفت : اصناف در صف اول مواجه با مردم هستند و در تب و تاب مسائل اقتصادی باید با مردم درتعامل باشند .
آیت الله اعرافی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه میدان میوه و تره بار و ترمینال بعد از سالها بر تسریع در اجرای این پروژه ها تاکید کرد و گفت : مجموعه شهرک تلاشگران هم باید با محوریت فرمانداری مشکلاتش رفع شود .
امام جمعه میبد ساماندهی معابر و رفع سد معبر را هم خاطرنشان کرد و گفت : درست است که متولی رفع سد معبر با شهرداری است اما همراهی اصناف می تواند سد معبر را که حق الناس است با فرهنگ سازی مشکلش را حل کند .
در این دیدار ، روئسای اتحادیه ها هم بعضی از مسائل و معضلاتِ خود را ازجمله در زمینه ،تسهیلات برای اصناف ، امورمالیاتی ، درخواست بازرس زن برای واحدهای صنفیِ باتصدیِ بانوان ، حمایت از واحدهای تولیدی صنفی مانند تولید کنندگان پوشاک ، مسائل عفاف وحجاب و شهرک تلاش گران و لزوم راه اندازی بازار روز میو وتره بار و شهرک ضایعات مطرح کردند.

عکاس: علی دهقانی فیروزآبادی