شهردار جدید میبد کار خود را رسماً آغاز کرد

علیرضا نقوی به عنوان شهردار میبد کار خود را شروع کرد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد، شهر جهانی زیلو؛ آیین آغاز به کار علیرضا نقوی شهردار میبد با حضور اعضای شورای اسلامی شهر میبد، مدیران و پرسنل شهرداری در سالن اجتماعات شهرداری میبد برگزار شد.

نقوی ضمن تشکر از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر میبد و انتخاب وی بعنوان شهردار افزود: خدا را شاکر هستم که این توفیق به اینجانب داده شده است تا در مقطعی از زندگی و کار حرفه ای خود خدمتگزار مردم شهرتاریخی میبد باشم.

شهردار میبد با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۲۰۰ وظیفه و خدمت به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر عهده شهرداری هاست تصریح کرد: در دنیای امروز شهرداری ها از یک نهاد خدمتگزار در حوزه خدمات شهری به یک نهاد اجتماعی؛ فرهنگ ساز و تأثیرگذار تبدیل شده اند.

وی ادامه داد: هر فعالیتی چه در زمینه فنی- عمرانی و مبلمان شهری و شهرسازی و معماری در شهرداری ها انجام می دهیم باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

در ادامه نقوی افزود: اولین اولویت کاری شهرداری در فرصت محدود پیش روی تا آغاز سال جدید، بحث آماده سازی ‌شهر جهانی میبد برای سال جدید و نوروز ۹۸ است و در بخش های سیما و منظر شهری، مبلمان شهری، فضا سازی و فضای سبز باید کار اساسی انجام دهیم.

شهردار میبد در خصوص تقاضای شهروندان در مورد آسفالت معابر گفت: هزار تن قیر که با پیگیری نماینده محترم به شهرستان اختصاص یافته است باید پیگیر دریافت آن باشیم تا بتوانیم درخواست همشهریان بابت آسفالت معابر را به انجام برسانیم.

نقوی در ادامه با بیان اینکه مجموعه شهرداری باید بتواند اعتمادی که بین ادارات و مردم است را تقویت کند بیان نمود: شهرداری در انجام وظایفش باید با ادارات و نهادهای مربوطه تعامل مطلوب داشته باشد. زیرا تعامل مستمر با ادارات می تواند مشکلات مردم را به راحتی حل کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سرمایه شهرداری ها نیروها و مدیرانی هستند که در آن کار می کنند گفت: با کمک هم باید نام و شأن شهر جهانی میبد را حفظ کنیم.

لازم به ذکر است علیرضا نقوی شهردار میبد از خدمات محمود اسد زاده شهردار سابق میبد و همچنین زحمات محمدرضا نصیری پور سرپرست شهرداری میبد در این جلسه تقدیر و تشکر کرد.