خوهان جدایی حوزه انتخابیه تفت از میبد هستیم

امام جمعه تفت گفت: ملت فهیم ایران آرام است، اما آگاه است و در صحنه حضو دارد و منتظر یک اشاره است.

به گزارش میبدما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم غفوری، امام جمعه شهرستان تفت با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در رزمایش بزرگ رزمندگان اسلام در ورزشگاه آزادی گفت: در استان یزد هم برای شنیدن سخنرانی ارزشمند مقام معظم رهبری حدود ۲۰ هزار نفر در مسجد ملا اسماعیل اجتماع کردند.

امام جمعه شهرستان تفت افزود: ملت فهیم ایران آرام است، اما آگاه است و در صحنه حضور دارد و منتظر یک اشاره است.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم غفوری به تقسیم بندی حوزه‌ های انتخابیه اشاره کرد و گفت: ماهم همانند اکثریت مردم شهرستان تفت خوهان جدایی حوزه انتخابیه تفت از میبد هستیم و با توجه به اینکه این موضوع در کمیسیون انتخابات مجلس در حال تصمیم گیری است امیدواریم با تصمیم نهایی مردم تفت نیز به خواسته خود برسند.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم غفوری کاهش قیمت‌های کالا‌ها را ادامه دار خواند و گفت: خوشبختانه قیمت‌ها شکسته شد و همچنان نزول قیمت‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.

وی از مردم خواست تا با مشاهده احتکار حتما به مسئولین اطلاع دهند تا به طور جدی با محتکرین برخورد قاطعانه شود.

امام جمعه شهرستان تفت به سالروز هجرت امام خمینی از عراق به پاریس در سال ۱۳۵۷ و روز نیروی انتظامی اشاره کرد و بیان کرد: پیروزی واقعی برای انسان‌های صبور و پرهیزکار است و اگر ما همانطور که از امام خمینی (ره) حمایت کردیم از رهبر معظم انقلاب اسلامی هم حمایت کنیم پیروزترین ملت‌ها هستیم که همه توطئه‌ها را در هم خواهیم شکست.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم غفوری ادامه داد: یکشنبه هفته آینده ۱۵ مهرماه روز عشایر است و با توجه به اینکه در استان، شهرستان تفت بیشترین روستا‌ها را دارد، انتظار می‌رود مسئولین کشور برای رونق روستا‌ها و حداقل رساندن آب آشامیدن تمام تلاش خود را بکنند.