مجموع درآمدهای استان یزد به ۹۷۵ میلیارد تومان رسید

ستاد درآمد استان یزد تشکیل جلسه داد و در این جلسه درآمدهای ۹ ماهه سال جاری استان یزد مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد، دبیر ستاد درآمد استان یزد در این جلسه میزان درآمدهای وصولی ۹ ماهه امسال را ۹۷۵ میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به میزان مصوب ۱۰۲۸ میلیارد تومان، ۵ درصد کسری نشان می دهد در همین حال درآمدها در قیاس با عملکرد مدت مشابه پارسال، ۱۲ درصد افزایش نشان می دهد.

درآمدهای مالیاتی استان در این مدت مشتمل بر مالیات های مستقیم و غیرمستقیم به ترتیب ۵۹۰ و ۳۵۴ میلیارد تومان بوده که نسبت به میزان مصوب ۹۶۶ میلیارد تومان، ۲ درصد کسری داشته است.

درآمدهای ناشی از جرائم رانندگی داخل و خارج شهر نیز در این مدت ۸ میلیارد تومان بوده که نسبت به میزان مصوب ۳۳ میلیارد تومانی، ۷۶ درصد کاهش نشان می دهد.

همچنین درآمدهای استان از محل نقل و انتقال خودرو، شماره گذاری اتومبیل و عوارض خروج از کشور، به ترتیب ۵.۶، ۲.۱ و ۱.۳ میلیارد تومان بوده است.

گفتنی است همچنین ۹۷ درصد از درآمدهای استان را در این مدت درآمدهای مالیاتی و بقیه را درآمدهای خدمات و فروش کالا و جرائم و خسارات تشکیل داده اند.

در بخش دیگری از این جلسه، برنامه جامع پنج ساله سلامت استان به منظور تعیین رئوس برنامه ها و فعالیت ها از سوی معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی ارائه و مورد بررسی اعضای ستاد درآمد قرار گرفت.