مردم استان‌یزد کمتر از دولت کمک می‌خواهند

مدیر کل امور اجتماعی استانداری یزد گفت: مردم ولایتمدار استان یزد کمتر از دولت برای کارهایشان کمک می‌خواهند و خودشان برای انجام فعالیت‌هایشان همت می‌گمارند.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری تسنیم، مجید جوادیان‌زاده شب گذشته در آئین بزرگداشت خانم عزت یادگار با عنوان یادگار ماندگار که با حضور استاندار یزد، جمعی از خیرین و پزشکان استان در سالن همایش هلال‌احمر استان یزد برگزار شد با اشاره به ماندگارترین ویژگی‌های خانم عزت یادگار از خیرین استان یزد، اظهار داشت: داوطلبانه عمل کردن ایشان در کارهای خیرشان از مهم‌ترین ویژگی‌های خانم یادگار است.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری یزد ادامه داد: در این چند دهه اگر به فعالیت‌های خیرخواهانه خانم یادگار بنگرید می‌بینید که داوطلبانه بودن کارهایشان بدون هیچ چشم‌داشت را در تمام فعالیت‌هایشان مشهود است.

وی با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته هر شهروند بیش از سه ساعت در روز کار داوطلبانه اجتماعی بدون چشم‌داشتی انجام می‌دهند، گفت: متأسفانه این کار در کشور ما بسیار کم بوده و اصلاً مورد توجه قرار نمی‌گیرد که باید تقویت شود.

جوادیان زاده به هدف از برگزاری همایش تجلیل از خانم عزت یادگار اشاره کرد و گفت: غبارروبی از فرهنگ فعالیت‌های داوطلبانه مهم‌ترین هدف از برگزاری این آئین تجلیل است.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری یزد با اشاره به اینکه مردم یزد همیشه کمک یار دولت بودند، افزود: مردم ولایتمدار استان یزد کمتر از دولت برای کارهایشان کمک می‌خواهند و خودشان برای انجام فعالیت‌هایشان همت می‌گمارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ماهیت این آئین هم با همکاری مردم و داوطلبانه انجام گرفته و خیلی متکی به بخش دولتی نبوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ در پایان این همایش با اهدای لوحی از سوی استاندار یزد و تقدیرنامه از بعضی دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد استان از خانم عزت یادگار تجلیل به عمل آمد و از تمبر یادبود خانم یادگار رونمایی شد.