تمدید جشنواره تولید محتوای الکترونیکی تا پایان آبان‌ماه

ثبت نام در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی تا پایان آبان ماه تمدید شد

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد “رضا دادآفرین ” افزود : دانش‌آموزان (کلیه مدارس اعم از مدارس دولتی، غیردولتی، مدارس استعدادهای درخشان و مدارس استثنایی و…) ، دانش‌آموزان پایه ششم دوره‌ی ابتدایی ، دانش‌آموزان دوره‌ی متوسطه اول و دوم ، هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش می توانند دراین جشنواره شرکت کنند .

“دادآفرین” خاطرنشان کرد تمامی آموزگاران و دبیران دوره‌ی ابتدایی و متوسطه‌ی اول و دوم ، کلیه شاغلین مدارس استثنایی، غیردولتی و استعدادهای درخشان و…هنرآموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش، مدرسان دانشگاه فرهنگیان و کلیه کارکنان آموزشی و اداری شاغل در ادارات مدارس عادی و استثنایی نیز می توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال نمایند.

وی با تاکیدبراین که دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان نیز می توانند دراین جشنواره شرکت نمایند افزود : دانش‌آموزان و معلمان و دانشجویان می‌توانند محصول یا محصولات خود را به‌صورت کار اشتراکی (دانش‌آموز، معلم، دانشجو، مدرس) درقالب گروه‌هایی حداکثر چهارنفره به دبیرخانه جشنواره ارائه نمایند .

ایشان با اشاره به نحوه شرکت داوطلبان دراین جشنواره نیزگفت : داوطلبان می توانند با مراجعه به شبکه ملی مدارس ایران (رشد ) به نشانی ROSHD.IR دربخش ثبت‌نام جشنواره‌ی تولید محتوای الکترونیکی نسبت به مطالعه‌ی راهنما و تکمیل فرم شرکت در جشنواره (ثبت‌نام) اقدام و کد رهگیری دریافت کنند .

این مسئول تاکید کرد ثبت نام کنندگان می بایست محتوای تولیدی خود را همراه با فرم تکمیل شده حداکثر تا پایان آبان ماه به اداره اموزش و پرورش تحویل نمایند.