درخشش دانش‌آموزان میبدی در جشنواره ملی«من فناوری هسته ای هستم»

جشنواری ملی «من فناوری هسته ای هستم» همراه با درخشش میبدی ها به پایان رسید.

به گزارش میبدما؛ شهرستان میبد رتبه اول جشنواره ملی «من فناوری هسته ای هستم» را کسب کرد و مدرسه شهید یحیی ذوالفقاری نیز بهترین مدرسه در بین مدارس کشور شد.
این جشنواره ملی زیر نظر پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای ایران و با همکاری آژانس بین المللی انرژی اتمی و انجمن هسته ای ایران برای اولین بار بیرون از تهران و به صورت ملی برگزار شد.
جشنواره من فناوری هسته ای هستم در هفت محورِ برق هسته ای و اهمیت و مزایای آن، فناوری هسته ای و پزشکی، فناوری هسته ای و کشاورزی، فناوری هسته ای و صنعت، فناوری هسته ای و ایمنی، تاریخ فناوری هسته ای در ایران و جهان، و همچنین زندگی نامه دانشمندان هسته ای ایران و جهان به اجرا در آمد.

این جشنواره دانش آموزی با حضور تقریبی هزار گروه از سراسر کشور در بخش ملی برگزار شد که در نهایت ۱۳۰ اثر پذیرفته شدند که سهم میبد با هجده اثر پذیرفته شده که چهارده اثر برای تیزهوشان میبدی و چهار اثر نیز از مدارس رازی ندوشن و شاهد فاطمه الزهرا(س) بود، رکورد دار بیشترین تعداد اثر پذیرفته شده در کل کشور بود.
گفتنی است آقای محمدعلی طهماسبی در بخش نقاشی مقام اول، گروه آقایان رضا محیط و علی متالهی در بخش مقاله رتبه دوم و گروه آقایان ابوالفضل تهرانی فرد و امیر محمد زمانی در بخش مقاله رتبه چهارم را کسب کردند.