گزارش تصویری/ برگزاری اختتامیه طرح تابستانی موسسه قرآنی ثقلین در شهرستان میبد

اختتامیه طرح تابستانه موسسه قرآنی ثقلین میبد در سالن ارشاد برگزار شد.

به گزارش میبدما؛ اختتامیه طرح تابستانه موسسه ثقلین با نام “هم خدا هم خرما” امروز عصر با حضور مسئولین موسسه ثقلین و همچنین حسین فلاح، فرماندار، محمود اسدزاده، شهردار و برخی از اعضای شورای شهر و چند تن از مسئولین میبد در سالن ارشاد برگزار شد.

مسئول موسسه ثقلین استان یزد در این مراسم با اشاره به تلاش و همت مربیان و مسئولین این طرح در شهرستان میبد گفت: دوره تابستانه با همه نتایج خوبی که به دست آمد سپری شد و ما توانستیم در این دوره حدود ۶۴۰ نفر در مرکز استان، ۱۴۰ نفر در شهرستان میبد و حدود ۱۲۰ نفر را در مهریز تحت آموزش های متنوع قرآنی قرار دهیم.

حسین قادری افزود: پشتوانه ۱۰۰۰ نفر ساعت کار تحقیقاتی و پژوهشی همراه با مطالعه در طرح های متنوع و مختلف کشوری موجب ارائه طرحی قوی در دوره های مقدماتی، متوسطه، پیشرفته و تکمیلی شد.

وی ادامه داد: این دوره ها با ارائه بسته فرهنگی، آموزشی، ورزشی و اردویی توسط مربیان و کادری پر تلاش و خستگی ناپذیر هرچند بسیار عالی برگزار شد اما ممکن است دارای نواقصی هم باشد که به خواست خدا در دوره های بعد رفع می شود.

در ادامه مراسم، محسن نقیبی مسئول آموزشگاه ثقلین میبد از تلاش همه مربیان و مسئولین این موسسه قدردانی کرد و از مسئولین میبدی که پشتوانه بسیار خوبی برای اجرای طرح در میبد بودند نیز تشکر ویژه کرد.

در انتهای این مراسم از قرآن آموزان برتر و نخبه و همچنین از مربیان و کادر آموزشگاه قرآنی ثقلین میبد تجلیل و تقدیر شد.

لازم به ذکر است موسسه قرآنی ثقلین، کودکان و نوجوانان سنین ۸ الی ۱۵ سال را به صورت ترمی و در طول سال آموزش می دهد که اختتامیه طرح “هم خدا هم خرما” به عنوان طرح فشرده تابستانی و موقت، برگزار شد.