گزارش تصویری؛

نشست هم اندیشی توسعه و ترویج فرهنگ جلسات خانگی قرآنی در میبد

با حضورحسین قادری دبیر جامعه فرهنگ قرآنی و میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی ،نشست هم اندیشی توسعه وترویج فرهنگ متعالی قرآن در مصلی آیت الله اعرافی شهرستان میبد برگزار شد .

با حضور حسین قادری دبیر جامعه فرهنگ قرآنی و دکتر میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ،نشست هم اندیشی توسعه وترویج فرهنگ متعالی قرآن در مصلی آیت الله اعرافی شهرستان میبد برگزار شد .
قادری دبیر جامعه فرهنگ قرآنی استان یزد در این نشست گفت : در این نشست طرح مهم برپایی جلسات خانگی قرآن درجای جای میبد پی گیری شد .
قادری افزود: هدف از این طرح گسترش فرهنگ والای قرآن است تا ازطریق تلاوت قرآن درخانه ها سهم قران و عمل به دستورات قران کریم ادا شود .
دبیر جامعه فرهنگ قرآنی استان با بیان اینکه این طرح دراستان یزد همزمان با سراسر کشور درحال اجراست گفت : سامانه جلسات خانگی قرآن ایجاد شده است و قرار است حداقل ۲۰۰ هزار نفر را در این سامانه ثبت کنیم .
وی افزود : دوره هایی را برای مهارت افزایی مربیان جلسات قرآنی خانگی برگزار خواهیم کرد تا شاهد رشد و شکوفایی این جلسات خانگی قرآن در سطح کشور باشیم.

در پایان این نشست یک پرچم جلسات خانگی قرآن کریم به دکتر میرمحمدی نماینده مردم شهرستان تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و تعداد ۱۰ عدد پرچم هم به قید قرعه بین خواهران و برادران شرکت کننده در این نشست اهداء شد.

لازم به ذکر است این پرچم متبرک به آستان قدس رضوی علیه السلام، حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و حرم حضرت احمد بن موسی علیه السلام (شاهچراغ) می باشد.

عکاس: علی دهقانی فیروزآبادی