تجربه یک دانش آموز میبدی از تماشای فیلم هلن+ تصاویر

نوشته “ع-ح”

یکی از مخاطبین “میبدما” از تجربه تماشای فیلم هلن در سینما، یادداشتی را برای سایت ارسال کرده است که “میبدما” با اندکی ویرایش متن، آن را برای مخاطبین خود، بازنشر می دهد:

امسال پیش دانشگاهی هستم و اسمم “ع – ح” هست. سه شنبه برای دیدن فیلم هلن رفتم سینما طوبی. بیشتر جمعیت از هم سن و سال های خودم بودند. بی حجابی های زیادی هم توی خانم ها دیده میشد.

وقتی وارد سینما شدیم، همه سعی می کردند جایی بنشینند که فیلم رو خوب ببینند، بعضی ها هم زیرکانه میرفتند توی جمعیت های جنس مخالف تا از سینما اومدن لذت بیشتری ببرند. فیلم که شروع شد، جوری بود که همه شروع کردند به دست زدن و جیغ کشیدن، انگار همه فیلم توی همین صحنه ها خلاصه شده بود، یعنی فساد !!!

اونقدر فیلمش مسخره بود که بیشتر حواشی دیدن فیلم توی سینما مورد توجه بود تا موضوع داستان. فیلم هم همش شده بود آرایش غلیظ خانم ها و بدحجابی، و برخوردهای زیاد زن و مرد توی فیلم؛ حتی سه بار خانمه زد توی گوش مرد نامحرم. هلن هم که نقش اصلی بود کاملا تیپ پسرونه داشت، یعنی با یه ژاکت و شلوار و کلاه فیلم بازی می کرد. دخترا هم با دیدنش دست می زدند و جیغ می کشیدن! رقص هم توی فیلم بود و جمعیت با دیدن اون صحنه ها بدجور با سوت و کف هیجان زده می شدند!

بعد فیلم هم هیچ کس درباره فیلم حرف نمی زد، بیشتر داشتند درباره اتفاقات توی جمعیت حرف می زدند. متلک گفتن برخی از پسرها و جواب و خنده برخی از دخترها توی جمعیت اتفاق می افتاد و این شده بود تجربه و سوژه ای جالب برای گفت و شنود !

فکر می کردم چرا باید توی میبد این فیلم ها رو نشون بدهند که این جمعیت که بیشترشون جوان هستند، تحریک بشن. دوستای من توی مدرسه هم از تجربه های زشتی صحبت می کنند که توی سینما داشتند.

لطفاً اگه ممکنه بذارید بخونند تا فکری به حال این وضعیت بشه. ممنون

تصویری از جمعیتی (نوجوانان و جوانان میبدی) که منتظر اکران فیلم هلن هستند:

photo_2017-02-22_06-42-41

تصاویری از فیلم هلن:

image-25 dastan-bazigran-film-helen-8-600x428 dastan-bazigran-film-helen-7-600x428 dastan-bazigran-film-helen-6-600x428 dastan-bazigran-film-helen-1-600x428 04