فیلم سینمایی «پسرک» در میبد کلید خورد

ساخت فیلم سینمایی «پسرک» به کارگردانی «سید محمد حسینی» در شهر میبد آغاز شد.

به گزارش میبدما به نقل از ایسنا- منطقه یزد، «سید محمد حسینی» کارگردان این فیلم گفت: داستان این فیلم روایت زندگی پسر بچه‌ایی است که بنا به ضرورت شغلی پدرش در یکی از روستاهای میبد زندگی می‌کنند، پسرک دچار عارضه‌ای است ولی بر اثر بی‌مبالاتی و عدم توجه به توصیه‌های پزشک و توجه بیش از حد پدر و مادرش و امر و نهی‌های بی مورد آنها عارضه‌اش تشدید و بر اثر ماجراهایی پیش آمده کار والدینش به جدایی می‌کشد و ادامه داستان و اتفاقاتی که منجر به تغییر سبک زندگی وی می‌شود.

وی افزود: این فیلم سینمایی ۹۰ دقیقه‌ای در شهرستان میبد به مدت ۴۵ روز فیلمبرداری می‌شود و پس از مراحل تکمیلی برای اکران از شبکه‌های استانی و سیمای یزد آماده خواهد شد.

«احمد پهلوانیان» مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد ضمن بازدید از مراحل فیلم‌برداری این فیلم سینمایی در شهرستان میبد، از مجموعه عوامل و هنرمندان این مجموعه قدر دانی کرد و گفت: انتخاب شهرستان میبد برای ساخت این فیلم به جهت بافت تاریخی و ارزشمند این دیار و زیبایی‌هایی که در آن وجود دارد، همراه با چاشنی گردشگری، صنایع دستی و منابع طبیعی و محیط زیست این منطقه خواهد بود.

یاداور می‌شود، «سید محمد حسینی» کارگردان این فیلم سینمایی، ساخت سریال‌هایی «چرخ زندگی»، «عاروس»، «ماجرای ساده» و «مونس» را نیز در کارنامه دارد.