مگر بنا نبود آفتاب برجام کشور را روشن کند پس چرا رکود و تعطیلی صنایع دارد کمر مردم را خرد می‌کند/ چرا پس از هشدار رهبری در عید فطر درباره فیشهای حقوقی اقدامی نشد؟/ زیبنده رییس قوه مجریه نیست که بیاید در مجلس و درباره فساد ۸٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومانی بگوید چرا میگویید «اختلاس»؟

وی افزود: اگر یک جوان دو سه میلیون وام گرفته باشد و ده روز دیر کند، نظام بانکی با گرفتن این دیرکردها پدرش را در می‌آورد. مگر این هشت هزار میلیارد تومان دست بچه های مردم است که شما بگویید معوقات؟! دست چند نفر دارد می‌چرخد؟!

امام جمعه موقت میبد در خطبه دوم نمازجمعه این هفته میبد ضمن تشکر از تجمع مردم میبد در روز سیزدهم آبان، خاطرنشان ساخت: آنهایی که گاهی در گوشه و کنار مملکت میگویند باید شعار مرگ بر آمریکا در کشور شنیده نشود، بروند جنایتهای این مستکبرین را لیست کنند و ببینند که آیا این جنایات قابل شمارش هست؟

وی افزود: شما دارید میبینید این آمریکای جنایتکار نه فقط با ملت ما بلکه با همه ملل اسلامی و مردم دنیا دارد به روش تفرعنی برخورد میکند و آیا می‌شود در مقابل فرعون ساکت بود؟ یک سال و هفت ماه است شجره خبیثه وهابیت با پشتیبانی کدام دولت دارد مردم بیگناه یمن را به خاک و خون می کشد؟ اسراییل با دلگرمی کدام دولت کودک‌کشی میکند و وقتی هم در شورای امنیت سازمان ملل می‌خواهند یک قطعنامه آبکی هم علیه او صادر کنند، وتو میشود؟ آیا حق نیست که دائما از این کشور امام زمان و از این ملت مظلوم و ستمدیده ندای مرگ بر آمریکا شنیده شود؟!

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا حسنی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر امام خامنه‌ای گفت: مسئولین چشم باز کنند و ببینند که ما الان در حال جهاد کبیر هستیم و نباید به این دشمن اعتماد کرد و فریب لبخندش را خورد.

وی گفت: شما در این قصه اخیر برجام دیدید که آمریکا چقدر بدعهدی کرد و چه تحریمهایی که حتی بعد از امضای برجام وضع شد. امروز دیگر فقط رهبری در این کشور داد نمی‌زند، بلکه خود تیم مذاکره کننده و مسئولین دولتی می‌گویند آمریکا بدعهدی کرده است؛ چرا که الان معاملات بانکی هنوز حل نشده. در خرید هنوز دولت آزاد نیست. در مساله واردات و صادرات ما مشکل داریم.

وی با اشاره به وعده‌های مکرر دولتمردان درباره آثار رفع تحریمها گفت: مگر بنا نبود این آفتاب برجام کشور را از نظر اقتصادی روشن کند؟ درحالیکه امروز رکود بازار و تعطیلی صنایع دارد کمر مردم را خرد می‌کند.

امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه مسئولین بدانند با مذاکره با این گرگ، مشکلی از این مملکت حل نمیشود، خاطرنشان ساخت: اگر می‌خواهید مشکلی از این مملکت حل شود به حرف حضرت آقا توجه کنید. باید با روحیه انقلابی، مسائل این مملکت را حل کرد.

وی گفت: من از تریبون مقدس نمازجمعه با صدای بلند به عنوان خواسته این مردم عرض می‌کنم مسئولین دولتی! رییس جمهور محترم! مسئولین قوه قضاییه! حرف دل مردم این است که با روحیه انقلابی و با قاطعیت اول دست اختلاس‌گران و دزدان و خیانت‌گران به بیت‌المال را قطع کنید.

وی افزود: چرا وقتی از روز عید فطر، پرچمدار انقلاب، این سید مظلوم و بزرگوار رهبری عزیزتر از جان ما در نماز عید اعلام کرد آنهایی که حقوق نجومی دریافت کردند دزد و خائن به بیت‌المال هستند، بعد از چند ماه هیچ اقدامی نشد؟

حجت الاسلام و المسلمین حسنی با اشاره به فساد بزرگ اخیر در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: وقتی فساد و اختلاس هشت هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان افشا شد و چند نفر در این رابطه بازداشت و زندانی شدند، این زیبنده رییس قوه مجریه نیست که بیاید در مجلس و بگوید چرا میگویید «اختلاس»؟ بگویید «معوقات بانکی»!

وی افزود: اگر یک جوان دو سه میلیون وام گرفته باشد و ده روز دیر کند، نظام بانکی با گرفتن این دیرکردها پدرش را در می‌آورد. مگر این هشت هزار میلیارد تومان دست بچه های مردم است که شما بگویید معوقات؟! دست چند نفر دارد می‌چرخد؟!

وی در پایان خاطرنشان ساخت: باید با روحیه انقلابی با اینها برخورد شود. دولت باید در ماههای باقی مانده از عمرش نسبت به مسائل اقتصادی مردم، انقلابی عمل کند و بازار از این رکود خارج شود و مشکل صنایع حل شود و یک مقدار گشایش در زندگی مردم ایجاد شود.