مسئولان دست از سادگی در برابر دشمن بردارند

امام جمعه موقت یزد و عضو فقهای شورای نگهبان گفت: برخی مسئولان باید دست از سادگی و وادادگی در برابر دشمن بردارند و با حقایق روبه‌رو شوند.

به گزارش میبدما به نقل از مهر، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به سابقه نفوذ در ایران اظهار داشت: جاسوسی دشمنان و دخالت آنها در مسائل کشور، در طول تاریخ فجایع بسیاری در کشور به بار آورده است.

وی عنوان کرد: مسلمین به ویژه شیعیان همواره در طول تاریخ از صدر اسلام تاکنون با مسائلی روبه‌رو بوده‌اند که حاصل نفوذ و جاسوسی بوده و لازم است این مسائل امروز از سوی مسئولان مورد مطالعه قرار گیرد.

عضو فقهای شورای نگهبان تاکید کرد: کشور ما همواره زیر ذره بین دشمنان بوده و دشمن همواره به دنبال وارد کردن ضربه به اسلام و شیعه است بنابراین دست به اقداماتی می‌زند که ماهیت مذهبی ندارد اما در نهایت به مسائل دینی و اعتقادی ضربه وارد می کند.

مدرسی تصریح کرد: همه ما باید مراقب باشید که غریبه را محرم اسرار خود نسازیم و این مهم در تمام ابعاد زندگی انسان صدق می کند.

وی با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به مسلمین کوتاهی نمی‌کنند و برای رسیدن به هدف خود هر اقدامی لازم باشد انجام می دهند که در این زمینه از فضای مجازی، روزنامه، ماهواره، رادیو، ربات، افراد مزدور و …. استفاده می‌کنند.

امام جمعه موقت یزد یادآور شد: امروز برخی مسئولان این کشور به قدری در برابر دشمن سادگی از خود نشان می دهند که تعجب برانگیز است.

وی تصریح کرد: این حکومت حاصل خون شهدا است و امانت اسلام و امام است بنابراین نمی توان تصمیم گیری در مورد آن را به دست کسانی سپرد که دین، اسلام و نظام اسلامی را قبول ندارند.

مدرسی تاکید کرد: مسئولان کشور باید در مقابل توطئه‌های دشمن بیدار ‌شوند و این سادگی و بی‌توجهی خود نسبت به دشمن را کنار بگذارند.

امام جمعه موقت یزد به برخی از افرادی که در کشور می‌گویند اگر برجام ادامه پیدا کند ما می‌توانیم اسلحه صادر کنیم، گفت: دشمن در حال حاضر اجازه صادر کردن نفت و کالاهای ساده‌تر را به ما نمی‌دهند و شما فکر می‌کنید با وادادگی که نشان می‌دهید، می‌گذارند اسلحه به صورت رسمی صادر کنید؟