رونمایی از تمثال تبلیغاتی تابش در میبد توسط رییس آموزش و پرورش میبد!

در این تمثال از او با عنوان «خواهرزاده حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی، رییس جمهور محبوب دوره های هفتم و هشتم»! معرفی شده است و در سخنرانی ها هم به صراحت از شخصیت این فرد که از سران فتنه ۸۸ محسوب می شود تجلیل شده است.

روز چهارشنبه هفته قبل مراسمی عجیب در یکی از دبیرستانهای استعدادهای درخشان میبد برگزار شد.

به گزارش “میبدما”، در شرایطی که حدود یک ماه بیشتر به انتخابات مجلس دهم زمان باقی نمانده و در حالیکه محمد رضا تابش یکبار دیگر به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان از حوزه انتخابیه اردکان مطرح شده است، از وی در یکی از دبیرستانهای استعداد درخشان «میبد» تجلیل به عمل آمد.

مسئولین این مدرسه با انگیزه تجلیل از نماینده اردکان در آستانه انتخابات مجلس او را دعوت کرده اند و جالب آنکه رییس آموزش و پرورش میبد نیز در این جلسه حضور یافته و به تجلیل از محمد رضا تابش پرداخته است.

81942721-70482633

اما اتفاق تاسف آورتری که در این نشست افتاده، رونمایی از تمثال تبلیغاتی محمد رضا تابش بوده که این کار را هم رییس آموزش و پرورش میبد شخصا به عهده گرفته و زنجیره اقدامات عجیبش را تکمیل کرده است.

در این تابلوی رونمایی شده در یک دبیرستان واقع در میبد و توسط رییس اداره آموزش و پرورش این شهر، از تابش با فونت درشت به عنوان «سیاستمداری فرهیخته از شهرستان اردکان» یاد شده و جالب آنکه در ادامه به معرفی او پرداخته شده و او با عنوان «خواهرزاده حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی، رییس جمهور محبوب دوره های هفتم و هشتم» معرفی شده است! و در سخنرانی ها هم به صراحت از شخصیت این فرد که از سران فتنه ۸۸ محسوب می شود تجلیل شده است.

در ادامه این تابلوی تبلیغاتی به بیان سوابق محمد رضا تابش پرداخته شده است.

اقدامات شائبه برانگیز موحدی فر در آمورش و پرورش میبد به همین جا ختم نمی شود و وی دو ماه قبل هم در مراسمی که به بهانه تجلیل از دو تن از معلمان پیشکسوت، تبدیل به میتینگ سیاسی اصلاح طلبان میبد شده بود شرکت کرد.

12294879_10153241068666762_3500278450415396879_n

در آن مراسم هم دانش آموزان به صورت هماهنگ و متحدالشکل به سالن میتینگ هدایت شده بودند.

IMG_1492.JPG

به نظر می رسد سوءاستفاده از مدارس و دانش آموزان در جهت تحقق اهداف سیاسی، اقدامی غیراخلاقی است و نهادهای نظارتی در میبد بایستی هر چه زودتر با این بدعت خطرناک و مجریان آن برخورد نمایند.

گذشته از این موارد، تجلیل از این فرد که بسیاری از مردم میبد به خاطر تبعیض های فاحش ایجاد شده بین دو شهرستان همجوار، او را مقصر می دانند اقدامی خلاف تدبیر و پاشیدن نمک بر زخم کهنه آنان می باشد.

مطلب مرتبط: