عدم رعایت قوانین و ضوابط اعلام شده، تبعات جانی و مالی بسیاری برای مردم دو شهرستان خواهد داشت

 شورای تامین شهرستان های میبد و اردکان در بیانیه مشترکی بر لزوم رعایت بیشتر مسائل ایمنی تاکید و تصریح کردند.

به گزارش میبدما؛ متن این اطلاعیه به شرح ذیل می باشد؛

 مردم شریف و فهیم شهرستان‌های میبد و اردکان

شیوع ویروس کرونا در کشور و نیز استان یزد، بر بسیاری از شئون زندگی ازجمله رفت‌وآمد، کسب و کار و… همه مردم تأثیر گذاشته است.

کارشناسان و صاحب‌نظران مهم‌ترین راه جلوگیری از گسترش و پیشرفت این بیماری را قطع رفت‌وآمدهای غیرضروری و کاهش تجمعات مردمی می‌دانند و در همین راستا از صنایع، فروشگاه‌های بزرگ و تعدادی از واحدهای صنفی در سطح شهرهای میبد و اردکان خواسته شد تا فعالیت خود را متوقف کنند.

اکنون و در شرایط پیش‌آمده برای شهرستان‌های میبد و اردکان و شیوع بیش‌تر این بیماری در دو شهرستان به علت مجاورت و مراودات زیاد، ضمن تقدیر از همکاری همه واحدها به‌ویژه صنایع و کارخانجات بزرگ، لازم است تا دیگر واحدهای صنعتی و اصناف نیز فعالیت خود را محدود و متوقف سازند و مردم شریف و فهیم دو شهرستان نیز از هرگونه رفت‌و‌آمد بین دو شهر خودداری نمایند.

بدیهی است عدم رعایت موارد اعلام‌شده، کنترل این بیماری را غیرممکن ساخته و تبعات جانی و مالی بسیاری برای مردم دو شهرستان خواهد داشت.

بار دیگر ضمن تقدیر از تلاش‌های کادر بهداشتی و درمانی شهرستان‌های فوق اعم از پزشکان، پرستاران، کارشناسان و… امیدواریم مردم فهیم و قدرشناس این دو شهرستان با رعایت توصیه‌های بهداشتی و به‌ویژه عدم حضور در سطح شهرها و قطع زنجیره انتقال بیماری، به کنترل سریع‌تر آن کمک کنند.

.