مسجدالاقصی خط قرمز امت‌اسلام است/ اسرائیل آرزوی بقایش را به‌گور می‌برد

امام جمعه موقت میبد سالروز درگذشت عالم بزرگ مرحوم آیت الله اعرافی رحمه الله علیه را هم به مردم همیشه در صحنه میبد تسلیت گفت و افزود : مرحوم آیت الله اعرافی رحمه الله علیه امام جمعه فقید میبد جلوه گاه سخاوت ، شجاعت و دینداری بود .

امام جمعه موقت میبد در خطبه های نماز جمعه این هفته میبد با اشاره به روند مذاکرات ایران و توافق برجام یکبار دیگر بر امریکا و گروه ۱+۵ هشدار داد ؛ از نقض عهد در مقابل ایران اسلامی بر حذر باشد .

به گزارش میبد آدینه ، حجت الاسلام محمد اعرافی با اشاره به خبرهای ظهر امروز رسانه ها مبنی بر گامهای موثر در توافق گفت : هرچند اعتمادی به دشمن نداریم اما امیدواریم این خبرها بارقه ای از امید برای توافق باشد تا در کنار اقتصاد مقاومتی ، پایه های اقتصاد خود را محکم تر کنیم .

خطیب جمعه موقت میبد در ادامه ، حمله رژیم سفاک و سرطانی اسرائیل بر علیه نمازگزاران مسجدالاقصی را محکوم کرد و افزود : هدف این رژیم سفاک نابود کردن نسل فلسطینیان و تحقق اهداف خود از نیل تا فرات است که به فضل الهی به این آرزوی خود هرگز دست پیدا نخواهند کرد .

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آنها میخواهند در سایه مذاکرات هسته ای ایران ۲۵ سال نفس راحت بکشند تصریح کرد : اسرائیل آرزوی بقاء خود را به گور خواهد برد .

امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه اسرائیل ۲۵سال آینده را نخواهد دید افزود : مسجدالاقصی همچنان خط قرمز امت اسلام تلقی می شود و تا نابودی کامل رژیم سرطانی اسرائیل بعنوان مساله اول جهان اسلام مطرح بوده و خواهد بود .

حجت الاسلام اعرافی در بخش دیگر از سخنان خود حادثه مکه و کشتار زائران ایرانی در سال ۶۶ را توطئه ای برای حفظ سیاست های استکبار و جلوگیری از نفوذ انقلاب ناب محمدی از سوی امریکا و اسرائیل و رژیم پوسیده آل سعود دانست و افزود : همانطور که امام راحل فرمودند اگر از مساله قدس و صدام و جنایت های او بگذریم ؛ هرگز از مساله حجاز و جنایت های آل سعود نخواهیم گذشت .

خطیب جمعه موقت میبد توطئه های ددمنشانه امروز رژیم وابسته و مرتجع سعودی را مقابله با امت اسلام و موج اسلام خواهی مردم یمن و دنیای اسلام خواند و افزود : ملت بزرگ ایران و امت اسلام همه تلاش های ال سعود را مذبوحانه می داند و آن را محکوم می کند.

حجت الاسلام اعرافی در ادامه فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و افزود : گرچه این جنگ از جانب صدام که مهره ای از استکبار و امریکا بر ملت ایران تحمیل شد و پشت سر این موضوع یک پروژه بین المللی استکباری ، برای زمین زدن نهضت انقلاب اسلامی و خاموشی انقلاب ما بود اما مردم در مقابل دشمنان ایستاد .

امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه دفاع مقدس مردم ما را آزموده کرد گفت : ۸ سال دفاع مقدس آثار و برکات فراوانی را برای ما به ارمغان آورد که یکی از این برکات پیروزی حق بر باطل و اعتماد و خود باوری در مقابل دشمنان تا دندان مسلح بود .

وی با تاکید بر این که جنگ و دفاع مقدس جلوه گاه معجزات و امدادهای غیبی الهی بود و باشکوه ترین فراز تاریخ ایران اسلامی دفاع مقدس است افزود : امروز دست یابی ایران به انواع سلاح ها و موشک های دور برد حاصل خون پاک شهدا و ایثار فرزندان ملت بزرگ ایران است .

حجت الاسلام اعرافی با بیان اینکه در جنگ ریشه انقلاب اسلامی محکم تر شد تصریح کرد : امروز نسل نوجوان و جوان که جنگ را تجربه نکرده اند باید با فراز تاریخی و سرنوشت ساز ایران اسلامی آشنا شوند و بدانند که این امنیت و آسایش نسبی همه از ثمره خون شهیدان و دفاع مقدس است .

حجت الاسلام اعرافی سالروز آزادسازی سوسنگرد در سال ۱۳۶۰ و ۲۹ شهریور سالروز شهادت زائران ایرانی خانه خدا از سوی رژیم آل سعود را گرامی داشت .

اما جمعه موقت میبد ، هفتم ذی الحجه سال ۱۱۴ شهادت امام باقر (ع) را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری و نمازگراران تسلیت و بر شرکت پرشور مردم در مراسم سوگواری آن حضرت تاکید کرد .

خطیب جمعه موقت میبد ، نهم ذی الحجه روز مبارک عرفه و آغاز تحصیل همه دانش پژوهشان در آموزشگاههای علمی را به دانش آموزان و دانشجویان و طلاب و روحانیون تبریک گفت.

وی روز عید قربان ، عید عشق و تعبد و روز تجدید خاطره عشق و ایثار ابراهیم خلیل الله در مقابل ذات اقدس الهی را به ملت بزرگ ایران تبریک گفت .

حجت الاسلام اعرافی درگذشت شاعر گرانقدر دیارمان میرزا حسین زارع متخلص به شفیق میبدی که از بزرگان و شاعران میبدی بود را به خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفت .

امام جمعه موقت میبد سالروز درگذشت عالم بزرگ مرحوم آیت الله اعرافی رحمه الله علیه را هم به مردم همیشه در صحنه میبد تسلیت گفت و افزود : مرحوم آیت الله اعرافی رحمه الله علیه امام جمعه فقید میبد جلوه گاه سخاوت ، شجاعت و دینداری بود .

نمازگزاران بعد از نماز با شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل ، حمله ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیستی به نمازگزاران مسجدالاقصی را محکوم کردند.