مشکلات مملکت با تشکیل دولت جوان و انقلابی و با تفکر بسیجی قابل حل است

امام جمعه موقت میبد گفت: مشکلات این مملکت با تشکیل یک دولت جوان و انقلابی و با تفکر بسیجی قابل حل است و مقدمه این دولت تشکیل یک مجلس انقلابی است.

به گزارش میبدما به نقل از نارین، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌رضا حسنی سه‌شنبه ۵ آذر در جمع بسیجیان حاضر در یادواره شهدای بفروئیه ضمن تبریک چهلمین سالروز تاسیس شجره طیبه بسیج، یاد و خاطره‌ی همه‌ی بسیجیان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و شهدای شهر بفروئیه را گرامی‌ داشت و گفت: ویژگی‌های یک بسیجی از دیدگاه قرآن در سوره مائده و در آیه ۵۴ آمده است و این بشارتی از جانب خداوند به پبامبر اسلام بود.

وی در تشریح این مطلب اظهار داشت: خداوند در این آیه برای بسیجی مومن و انسان دین‌باور، اعتقاد راسخ و باور عمیق و حب به خدا را قائل شده است.

امام جمعه موقت میبد همچنین افزود: بسیجیان همه چیز خود را برای آسایش مردم تقدیم می‌کنند و در برابر مومنین، خاکی هستند و همه‌ی ما طی ۴۰ سال انقلاب شاهد این مطلب هستیم که در دوران دفاع مقدس و دوران فتنه و تجزیه‌طلبی، بسیجیان بودند که برای امنیت و آرامش مردم جانفشانی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی، در ادامه به حضور مقتدارنه بسیجیان در مقابل دشمن اشاره کرد و بیان داشت: بسیجی، سرسختانه در برابر دشمنان ملت و خدا و قرآن می‌ایستد و همواره ثابت کرده است که در مقابل دشمن دین، سرِ سازش و تسلیم ندارد.

وی با بیان این که دشمنان این ملت، از زمان رحلت امام امت تا امروز هر ده سال یک فتنه بزرگ پدید آوردند، افزود: در فتنه اخیر هم طبق سخنان فرمانده کل سپاه، دشمنان این ملت امید بسته بودند و حتی ناو امریکا در این ایام با افراد آموزش‌دیده وارد خلیج فارس شد، اما آنچه مهم بود با ورود نیروهای مقتدر بسیج و سپاه و نیروی انتظامی، بساط فتنه ظرف ۴۸ ساعت جمع شد.

امام جمعه موقت میبد اظهار داشت: بسیج مقابل بدخواهان نظام سرسخت و به تعبیر امیرمومنان(ع) مانند کوه راسخ است و در برابر حوادث هرگز از جا کنده نخواهد شد.

وی، با اشاره به این نکته که نمی‌شود بسیج را در فاز نظامی خلاصه کرد، گفت: بسیجی همواره وسط میدان است و هرکجا نیاز باشد، چه در مسائل علمی و چه در مسائل رزمی و اقتصادی با همه‌ی وجود وارد عرصه شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی ادامه داد: امروز ابرقدرت‌های دنیا جرئت نگاه‌کردن چپ به کشور ما را ندارند و این حاصل مجاهدت بسیجیان است.

استاد حوزه علمیه میبد تاکید کرد: بسیجی با سرزنش سرزنش‌گران و ملامت ملامت‌کنندگان صحنه را خالی نمی‌کند و دست از ارزش‌هایش برنمی‌دارد.

وی با ذکر این نکته که بسیج معجزه امام و انقلاب بود و اگر حضور بسیج در این کشور نبود، امروز وضعیت مشخصی نداشتیم، خطاب به مسئولان اظهار داشت: مسوولان کشور اگر از کسانی که در دوران خاک و خون و مبارزه و جهاد عافل شوند به عذاب الهی گرفتار می‌شوند.

وی در ادامه تأکید کرد: برای حل مشکلات باید مدیران با تفکر بسیجی و جهادی در بالاترین مناصب این نظام حاکم شوند و در صورت تفکر بسیجی هیچ‌مشکلی نیست که قابل حل نباشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی، همچنین یادآور شد: امروز پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب، مردم با مشکلاتی مواجه‌اند که علت آن علاوه بر اعمال تحریم، به خاطر بی‌تدبیری و بی‌مدیریتی است که متاسفانه چندین سال است در این کشور وجود دارد.

وی با بیان این که مملکتی که رهبر مقتدر و مرجع عادل و فرهیخته‌، پرچمدار آن است و قدرت تشیع و اسلام را به نمایش گذاشته است و این همه جوان پا به کار دارد، نباید با این مشکلات دست و پنجه نرم کند، تصریح کرد: مشکل این مملکت با تشکیل یک دولت جوان و انقلابی و با تفکر بسیجی قابل حل است و مقدمه این دولت، تشکیل یک مجلس انقلابی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی در پایان ضمن اشاره به این مطلب که ملت با همه اعتراضات و اشکالاتی که به قوه مجریه می‌گیرند، در یک روز کاری، با این عظمت برای حفظ امنیت کشورشان و از ولیّ امرشان دفاع می‌کنند، بیان داشت: ان‌شاءالله با تشکیل یک مجلس انقلابی با حضور نیروهای جوان و انقلابی، پلکانی برای تشکیل یک دولت پرکار و انقلابی نیز فراهم آید و قطعا با بصیرتی که مردم از خود نشان داده‌اند و طبق رهنمود رهبری آینده کشور روشن است.