توصیه جالب و عبرت‌آموز یکی از سایت‌های خبری شهرستان به میبدما!

لابد متولیان رسانه مذکور که “میبدما” را توصیه به جلب رضایت پروردگار و توجه به خیر دنیا و آخرت می‌کنند توضیحی برای این کار خود دارند که چگونه متهم کردن دیگران به تبلیغات زودهنگام انتخاباتی و تخریب رقبا با عناوین دینی و اخلاقی یادشده سازگاری دارد؟!

پس از انتشار خبر عضویت دکتر حسین اعرافی در شورای مرکزی حزب بدنام کارگزاران سازندگی یزد در ارگان اصلاح‌طلبان یزدی، برخی اخبار تایید نشده حاکی از آن است که نامبرده این مطلب را تکذیب نموده است.

به گزارش “میبدما”، البته هنوز هیچ‌گونه تکذیبیه‌ای به دست میبدما نرسیده و سایت انتشار دهنده آن نامه نیز تا لحظه مخابره این مطلب، هنوز تکذیبیه منتسب به آقای حسین اعرافی را منتشر نکرده است. بنابراین در این باره قضاوتی نمی‌کنیم تا آنکه متن تکذیبیه آقای دکتر اعرافی به صورت رسمی به دست میبدما برسد و یا آنکه متن تکذیبیه وی در سایت مبداء منتشر گردد.

اما یکی از سایتهای خبری شهرستان در واکنش به مطلب روز گذشته میبدما درباره رفتارهای سیاسی و انتخاباتی فرد مورد اشاره، با ارائه تحلیلی آشفته و مغشوش به نیت خوانی پرداخته و هدف مسئولان شبکه مجازی میبدما از انتشار آن مطلب را «تخریب یکی از کاندیداهای احتمالی این دوره» و «تبلیغات زودهنگام انتخاباتی» و در توصیه‌ای بسیار جالب و عبرت‌آموز نوشته: برای رضای خدا و خیر دنیا و آخرت کلید”انتشار” را بزنیم!

images (1)

لابد متولیان رسانه مذکور که “میبدما” را توصیه به جلب رضایت پروردگار و توجه به خیر دنیا و آخرت می‌کنند توضیحی برای این کار خود دارند که چگونه متهم کردن دیگران به تبلیغات زودهنگام انتخاباتی و تخریب رقبا با عناوین دینی و اخلاقی یادشده سازگاری دارد؟! رطب خورده منع رطب، چون کند؟ خوب است توضیح دهند میبدما در حال تبلیغ زودهنگام کدام کاندیدای انتخاباتی است و اینکه اگر ایشان از کنار هم قرار دادن اخبار مذکور، برداشت چرخش مکرر آن فرد را نموده‌اند، تقصیر ما چیست؟ اگر اشتباه برداشت کرده‌اند که بروند برداشتشان را اصلاح کنند و اگر درست برداشت کرده‌اند آن کسی که باید تذکر دریافت کند نه میبدما بلکه فرد چرخش‌کننده است. ضمنا این توصیه سایت مذکور را آویزه گوش خود قرار می‌دهیم و البته طی ماه‌های آینده نیز افکار عمومی این سایت را با سنگ محکی که دیگران را به آن توصیه می‌کنند، ارزیابی خواهند نمود.

آنچه در میبدما عنوان درج شده بود نه نیت‌خوانی بود نه حاوی توهین و افتراء و نه حتی تحلیل به معنای خاص آن، بلکه مجموعه‌ای از اخبار و اطلاعاتی بود که راستی‌آزمایی آن از هر نوباوه‌ای هم برمی‌آید و معلوم نیست چرا مسئولان این سایت تا این حد از مرور چند خبر موثق نگران شده‌اند؟! البته درباره تکذیبیه ایشان به محض اطمینان از وثاقت آن مطالبی که لازم است، ارائه خواهد شد.

آقای دکتر اعرافی هم‌اینک از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی و یکی از کنش‌گران فعال سیاسی شهرستان میبد محسوب می‌شود که در مظان کاندیداتوری قرار دارد؛ بنابراین نباید نسبت به نقل اخبار ایشان و نقد وی ناراحت شد به ویژه آنکه هم‌اینک بیشتر ارکان قدرت شهرستان و استان در اختیار دوستان و همفکران مدیر سایت مذکور قرار دارد و اگر ایشان اجازه بدهند همین آب باریکه رسانه‌ای برای منتقدین باقی بماند تا بتوانند مطالب و انتقاداتشان را (دور از عناوین مجرمانه‌ای چون توهین و افتراء و دروغ) به گوش افکار عمومی برسانند. ضمنا هر فرد منصفی تصدیق خواهد کرد که در مظان کاندیداتوری یک فرد بودن دلیلی بر نقد نشدن وی نیست بلکه اتفاقا برعکس آن صحیح می‌باشد.

ضمنا پایگاه اطلاع رسانی میبدخبر نیز با درج تکذیبیه منتسب به آقای دکتر حسین اعرافی از «تحلیل زودهنگام و مغرضانه برخی جریانهای فکری» خبر داده که پس از تماس خبرنگار “میبدما” با مدیریت این سایت وی اذعان داشت که منظورش از درج این خبر، مطلب میبدما نبوده بلکه برخی تحلیل‌هایی بوده که در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است.