برگزاری متفاوت کنگره شهدای استان یزد در اسفندماه

فرمانده سپاه الغدیر استان در دیدار با آیت‌الله اعرافی گفت: استان یزد قرار است در اسفندماه کنگره متفاوتی را با رویکرد حرکت از اجلاسیه به سمت برنامه‌های خدمت‌رسانی در سال جهش تولید برگزار کند.

به گزارش میبدما به نقل از میبدآدینه؛ فرمانده سپاه الغدیر استان در دیدار با آیت‌الله اعرافی گفت: در سپاه استان ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای داریم و فعالیت سپاه و بسیج را در گام دو پیش می‌بریم.

سردار رضا پورشمسی بابیان اینکه سپاه را در همه مسائل استان به‌عنوان قرارگاه انقلاب اسلامی می‌دانیم افزود: برای پیشبرد گام دو انقلاب در حوزه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در استان به مغز افزار، نرم‌افزار و سخت‌افزار اشراف کامل داریم.

فرمانده سپاه الغدیر استان از برگزاری کنگره شهدا در اسفندماه خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کرونا از چهار استان زنجان، ایلام، قم و یزد که قرار بود کنگره شهدا را برگزار کنند، زنجان و ایلام انصراف دادند.

پورشمسی افزود: اما استان یزد قرار است در اسفندماه کنگره متفاوتی را با رویکرد حرکت از اجلاسیه به سمت برنامه‌های خدمت‌رسانی در سال جهش تولید برگزار کند.

سردار پورشمسی گفت: کنگره شهدا قرار است به نام چهار هزار شهید استان برگزار شود و غرس چهار هزار اصله درخت، تهیه چهار هزار کمک‌هزینه جهیزیه، تحت پوشش قرار دادن چهار هزار یتم، تهیه چهار هزار بسته معیشتی، چهار هزار لوازم‌التحریر ایرانی، چهار هزار ازدواج، ویزیت رایگان چهار هزار بیمار، اجرای چهار هزار متر مجموعه ورزشی، ایجاد چهار هزار اشتغال، تأمین چهار هزار نمازخانه، تعمیر چهار هزار منزل مستضعفین و در حوزه رسانه تهیه چهار هزار پوستر و خاطره دفاع مقدس و چهار هزار پویانمایی و موشن گرافی، بخشی از برنامه‌های این کنگره متفاوت در استان خواهد بود.

سرهنگ مصطفی بهشتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد هم در ابتدای این نشست گزارشی از فعالیت‌های این ناحیه ارائه کرد.