برخورد قاطع با ویژه‌خواری به خصوص در حوزه معادن کشور ضروری است

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر با بیان این‌که برنامه توسعه گردشگری و صنعتی استان یزد باید همراه با پیوست فرهنگی متناسب با ارز ش‌های انقلابی تدوین شود، گفت:‌ مبارزه جدی با ویژه‌خواری به خصوص در حوزه معادن در اولویت اجرایی دست‌اندرکاران قرار گیرد.

به گزارش میبدما به نقل از فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین کاظم کریم‌بیگی در همایش بزرگداشت روز پاسدار که با حضور جمعی از سبزپوشان سپاه یزد و استاندار یزد در محل ستاد فرماندهی سپاه الغدیر استان برگزار شد، با بیان این‌که تمام نظام هستی محکوم به حرکت است و هیچ جا سکون وجود ندارد،‌ اظهار کرد:‌ بخشی از این حرکت‌ها تا به امروز با نگاه علمی کشف شده و بخشی هم هنوز برای ما ناپیداست.

وی با اشاره به این‌که حرکت در نظام هستی جبر است، افزود:‌ انسان‌ها در مسیر نظام هستی با قاعده بشری و ویژگی‌های قطعیه و توسطیه، جدایی از قانون حرکت نیستند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت:‌ خداوند در قرآن کریم توصیه کرده اگر انسان‌ها در نظام هستی با ملاک قرار دادن ارزش‌های دینی و اسلامی حرکت کنند همیشه پیروز و عاقبت بخیر می‌شوند.

حجت الاسلام کریم‌بیگی توجه به حوزه فکر و اندیشه در کنار عمل صالح را سفارش جدی حق تعالی به انسان‌های مومن دانست و تصریح کرد:‌ در طول تاریخ اسلام ناب محمدی انسان‌های زیادی نظیر اباعبدالله الحسین و شهدای دشت کربلا نماد تفکر دینی و عمل صالح هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به استاندار یزد، برگرداندن اعتماد به مردم را ضروری دانست و تأکید کرد:‌ نگاه و برنامه‌های توسعه‌ای استان یزد باید با پیوست فرهنگی باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان یزد با بیان این‌که برنامه توسعه گردشگری و صنعتی استان باید همراه با پیوست فرهنگی متناسب با ارزش‌های انقلابی تدوین شود، گفت:‌ توجه به صنایع پاک و ساماندهی صنایع آلاینده از دیگر الزامات اجرایی برای توسعه استان یزد است که باید در دستور کار مدیریت ارشد قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین دولت سیزدهم را فساد ستیز دانست و بیان کرد:‌ مبارزه جدی با ویژه خواری به خصوص در حوزه معادن باید در اولویت اجرایی مدیریت ارشد استان یزد به عنوان نماینده دولت قرار گیرد.

وی در پایان توجه به توسعه عادلانه استان را از دیگر اقدامات حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد:‌ این مهم از جمله اقدامات جدی برای افزایش اعتماد عمومی در جامعه است.