تذکر صریح استاندار یزد درباره افزایش قیمت ها

استاندار یزد گفت: هیج فردی نباید به بهانه سهمیه‌بندی بنزین، خودسرانه نسبت به افزایش قیمت کالاهای مورد نیاز مردم اقدام کند و نباید شاهد هیچ افزایش قیمتی در استان باشیم .

به گزارش میبدما به نقل از ایرنا؛ محمدعلی طالبی در جلسه تنظیم بازار به اجرای طرح ملی سهمیه‌بندی بنزین اشاره کرد و افزود: نظارت بر نحوه توزیع و قیمت کالاها و اجناس توسط دستگاه‌های مسئول با همکاری مردم افزایش یابد و با تخلفات احتمالی طبق مقررات برخورد شود.

به گفته وی برای جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت اجناس ضروری مردم، باید دستگاه‌های نظارتی و بازرسی فعالانه ماموریت‌های قانونی خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: برخورد جدی با تخلفات ناشی از افزایش قیمت‌ها از جمله مواردی است که باید با جدیت در دستور کار مسئولان و متولیان امور اقتصادی قرار گیرد و کوتاهی در آن پذیرفته نیست.

این مسئول به اشاره به اینکه طرح سهمیه‌بندی بنزین براساس تشخیص کارشناسان و مسئولان در راستای تامین منافع کشور و در مجموع ثمرات آن نصیب جامعه‌اسلامی می‌شود بر همکاری همگان در تحقق آن تاکید کرد.

استاندار یزد تاکید کرد: نظارت‌ها و بازرسی‌ها و همچنین رسیدگی به مطالیات مردم و شکایات آنها باید با دقت، شفافیت و قانونی رسیدگی شود و خدمت به مردم فراموش نشود.

طالبی گفت: همکاری و فعالیت جدی تمام دستگاه‌های اجرایی مسئول و همراهی مردم نقش مهمی در انجام برنامه‌های کشور و نظام اسلامی دارد.

وی اظهار داشت: مردم باید بدانند تمام اقدام‌ها و تصمیم‌ها در راستای منافع کشور و آینده جامعه و مردم است و جای هیچ نگرانی و مشکلی نیست.

در این جلسه تعدادی از اعضا به طرح دیدگاه‌های خود در خصوص ضرورت تبیین کامل طرح و طرح منافع آن برای برای مردم تاکید کردند.