گزارش تصویری از مراسم روز خبرنگار در بیت آیت الله اعرافی

مراسم روز خبرنگار با حضور مسئولین شهرستان میبد و اصحاب رسانه و خبرنگاران میبدی برگزار شد.

به گزارش میبدما؛ مراسم روز خبرنگار با حضور حجت الاسلام فاضلی مسئول دفتر امام جمعه مببد، حسین فلاح فرماندار، مصطفی بهشتی فرمانده سپاه، علیرضا نقوی شهردار و هادی زارع رئیس ارشاد اسلامی و با حضور اصحاب رسانه میبد برگزار شد.

حسین فلاح در این نشست گفت: اصولاً نقدها مخصوصاً اگر در حوزه رسانه باشد، با طبع آدمی سازگار نیست و در این محور، رسانه ها مظلوم واقع شده و اعتقاد راسخ دارم که نشریات مورد بی مهری قرار گرفته اند.

وی بیان داشت: البته در میبد رابطه خوبی از طرف مسئولین با اصحاب رسانه برقرار می شود و جوابگویی نیز در حد قابل قبولی قرار دارد.

فلاح با اشاره به اهمیت حمایت از نشریات مکتوب افزود: باید زمینه های اشتراک نشریات مکتوب در ادارات و ارگان های شهرستان فراهم شود و به این طریق حداقل پشتیبانی صورت گیرد.

وی ادامه داد:خوشبختانه اصحاب رسانه در میبد با رعایت اصول خبری و حرفه ای فعالیت می کنند و احترام مسئولین و مخصوصاً آیت الله اعرافی امام جمعه محترم میبد را نیز رعایت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: از خبرنگاران میبدی به خاطر ورود بسیار خوب به مباحث ۴۰ سالگی انقلاب و ثبت جهانی زیلوی میبد بسیار ممنون هستیم و از تلاشی که در مورد کمک رسانی به مردم سیل زده کشور داشتند و حتی برای کمک رسانی نیز حضور داشتند، تقدیر و تشکر می کنیم.

علیرضا نقوی شهردار میبد نیز در این جلسه گفت: خبرنگاری یکی از مشاغل سخت در جهان شناخته می شود که در مراحل تهیه خبر، انعکاس آن و سنجیدن همه تبعات آن مسئولیت زیادی را متوجه خبرنگار می کند.

وی افزود: در مسائل مرتبط با حوزه شهری میبد نیز خبرنگاران و اصحاب رسانه دقت بسیار خوبی داشته و ما از بازتاب نظرات و اخبار آنها استفاده های خوبی داشته ایم و اخبار نیز بسیار منصفانه منعکس شده اند.

علیرضا نقوی در انتها با تشکر از خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: امیدوارم اصحاب رسانه میبد با همین دقت نظر و نگاه دقیق در مسائل مختلف به ما کمک کنند.

در انتهای این مراسم از خبرنگاران و اصحاب رسانه میبد تجلیل و تقدیر به عمل آمد.