بخشدار ندوشن: از اداره کل «صمت» شدیدا گلایه‌مندیم

بخشدار ندوشن گفت: به بهانه اشتغالزایی مجوزهای معدنی در منطقه ندوشن صادر شده است بدون اینکه ظرفیت تردد راه های منطقه، وضعیت پوشش گیاهی و شرایط زیست محیطی این بخش در نظر گرفته شود.

به گزارش میبدما به نقل از ندای ندوشن؛ سید بهروز موسوی بخشدار ندوشن در این باره بیان داشت: به بهانه اشتغالزایی مجوزهای معدنی در منطقه ندوشن صادر شده است بدون اینکه ظرفیت تردد راه های منطقه، وضعیت پوشش گیاهی و شرایط زیست محیطی این بخش در نظر گرفته شود.
موسوی افزود: قطب دام سبک استان تحت الشعاع معادنی قرار گرفته که کوچکترین نفعی برای منطقه نداشته است و آینده دامداری ندوشن مورد تهدید جدی قرار گرفته است.
این مسئول با انتقاد شدید از متولیان صدور مجوزهای معدنی تصریح کرد: اینکه پیشانی و ورودی شهر با تخریب های معادن چهره ای نازیبا و زشت به خود گرفته است، جای بس تامل دارد که چگونه و با چه رویکردی چنین مجوزهایی صادر شده است.
بخشدار ندوشن با بیان اینکه این منطقه دیگر ظرفیت صدور مجوز جدید معدنی ندارد افزود: تردد کامیون های حمل مواد معدنی در محورهای مواصلاتی این منطقه مشکلات عدیده ای بوجود آورده است و باعث نارضایتی شدید اهالی منطقه شده است.
موسوی اظها امیدواری کرد با تحقق اخذ یک درصد فروش معادن بر اساس قانون بودجه بخشی از مشکلات بوجود آمده توسط معادن مرتفع گردد.