گزارش تصویری از رونمایی و اکران خصوصی فیلم “خواب‌های خط‌خطی” در سینما میثاق شهیدیه/ گفتگوی میبدما با کارگردان فیلم

کارگزدان و تهیه کننده فیلم «خواب‌های خط‌خطی» گفت: لوکیشن های این فیلم در میبد و روستاهای شمس آباد، بیده، بدرآباد و دیگر نقاط میبد فیلم برداری شده است.

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار میبدما در حاشیه مراسم رونمایی و اکران خصوصی فیلم «خواب های خط خطی» اظهار داشت: داستان فیلم حکایت زندگی پسری می باشد که دچار عارضه خواب‌گردی است که در نهایت با کمک مادربزرگش از این مشکل رها می شود.

وی بیان داشت: بازیگران این فیلم عمدتاً از صدا و سیمای استان یزد و تعدادی از بازیگران مجموعه تئاتر میبد هستند.

حسینی با اشاره به این موضوع که این کار به نوعی با لهجه یزدی و تا حدودی متناسب با فضای زندگی نوجوانان می باشد، افزود: بعد از اکران خصوصی این فیلم در چند اکران محدود دیگر نیز این فیلم را به نمایش می گذاریم و سپس به صدا و سیمای یزد و در صورت درخواست به شبکه های سراسری خواهیم داد.

کارگردان خواب‌های خط خطی ادامه داد: بعد از این کار نیز به احتمال زیاد با همکاری شبکه تابان و مرکز ناباروری کار مشترکی را شروع خواهیم کرد.

سید محمد حسینی گفت: در انتها از امام جمعه محترم، جناب فرماندار، مجموعه های شهرداری، دهیاری ها و دیگر مسئولین پشتیبان ما و مردم عزیز میبد تشکر می کنم که در ساخت این فیلم به ما کمک کردند.

گفتنی است مراسم رونمایی و اکران خصوصی فیلم «خوابهای خط خطی» با حضور پهلوانیان مدیر کل صدا وسیمای یزد، فلاح فرماندار، نقوی شهردار و برخی دیگر از مسئولین میبد و عوامل و بازیگران فیلم در سینما میثاق شهیدیه برگزار شد.