اولویت های تعیین شده شهرستان میبد در سال قبل تا حدود ۷۰ درصد به نتیجه رسیده است

فرماندار میبد: اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان اولویت ما در سال ۹۸ خواهد بود.

به گزارش میبدما؛ پیش از شروع پرسش و پاسخ، حسین فلاح فرماندار میبد، در مورد به نتیجه رسیدن ۶۰ الی ۷۰ درصد اولویت‌های تعیین‌شده در سال قبل، اظهار داشت: در جلسات مختلف و مخصوصاً در جلسه‌ای با حضور آیت‌الله اعرافی و دکتر دهقانی اولویت‌های شهرستان در سال ۹۸ تعیین شد و علی‌رغم مشکلات اقتصادی برنامه‌های خوبی را مدنظر داریم.

وی اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را مهم‌ترین برنامه تعیین‌شده برای سال جاری اعلام کرد و افزود: در سال گذشته از مجموع بالغ‌بر ۱۹ میلیاردی که ردیف بودجه داشتیم، حدود ۹ میلیارد تومان محقق شد و البته میزان هزینه کرد ما چیزی بیش از ۴ الی ۵ برابر این مقدار بوده است.

حسین فلاح ادامه داد: به‌عنوان‌مثال در بخش جهاد کشاورزی حدود ۴ میلیارد، در بخش ورزش حدود ۵ میلیارد، در بخش راهداری و حمل‌ونقل دونیم میلیارد، در آموزش‌وپرورش نیز حدود ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به هزینه ۴ میلیاردی در بخش منابع طبیعی، بیان داشت: در بحث بازآفرینی بافته‌ای فرسوده نیز که پارسال در حدود یکی و نیم میلیارد هزینه کرده بودیم، امسال روی حدود ۵ میلیارد برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

فرماندار میبد در مورد ترمیم و بهسازی بیت ایت الله حائری نیز گفت: با حمایت و کمک آیت‌الله اعرافی و پیگیری ایشان بالغ‌بر یک میلیارد برای بیت آیت‌الله حائری مهرجردی تخصیص داده شد که صرف بهسازی بیت و معابر اطراف آن می‌شود.

حسین فلاح خاطرنشان کرد: یک میلیارد نیز برای سالن ورزشی مصلی میبد دریافت کرده‌ایم که با هزینه‌کرد آن تا حد زیادی مشکلاتش برطرف خواهد شد.